11 důvodů proč miluju Slevomat


Slevomat
Slevomat znáte. Každý den nová skvělá nabídka. Nabídka, která útočí přesně tam, kde je snadné vás dostat – romantika, adrenalin, papání a sebezkrášlování. Každá se slevou tak 50 – 90 %, když si to koupí dost lidí. Slevomat nebyl první pro hromadné nakupování u nás, ale už dlouho vede nejenom u mne. Často se mě na to ptáte, takže teď vám řeknu, co se mi na něm tolik líbí.


Toto není PR článek. Po přečtení ale můžete nabýt dojmu, že je to PR článek. Ale opravdu to není PR článek. Pokud nemáte rádi PR články, nečtěte tento článek, mohl by se vám nelíbit. A to by mě upřímně mrzelo. Upozornění: článek může obsahovat affil odkazy.

1Mám ráda slevy
A kdo ne. Ideálně velké slevy, ještě lépe zadarmo. Ne, že bych neměla na jídlo, ale koho by nepotěšilo, že může zkusit novou restauraci za skvělou cenu nebo jít do své oblíbené za poloviční cenu.
2Nakupování je príma
Je krásné začít každý den tím, že se jdete podívat do svého oblíbeného obchodu. Doteď jsem ale obchod, do kterého by šlo každé ráno zajít a s velkou pravděpodobností tam najít něco, co se mi bude líbit neměla. Jasně, zdaleka nenakoupím každý den, ale o to taky nejde. Zábava je očekávání a zvažování.
3Jsem cílová skupina většiny nabídek
To je asi zřejmé, že se mi Slevomat trefil do vkusu. Mám ráda dobré jídlo a pití, steak nebo koktejly si jen těžko nechávám ujít. Jsem holka, takže pozornost věnuju i všem jídlu kompenzačním nabídkám na zkrášlování, hubnutí, masáže, wellness a tak.
4Nejsem cílová skupina všech nabídek
Je jich málo, ale jsou tam. Věci, které mě nezajímají nebo možná trochu jo, ale nekoupila bych je. Jsou to různé adrenalinové zážitky (výšky a tak), sushi, pivo nebo třeba pizza v nijak výjimečné pizzerce. A díky tomu mě to baví. Je to taková hra – bude tam dnes Černý Petr nebo nebude? Nebýt tohohle, tak nejspíš Slevomat nenávidím za to, že mě pokouší každý den.
5Brand, který nahradil běžné slovo
Fandím silným značkám. A tahle je ve svém oboru nejsilnější. Serverů jako je Slevomat je u nás už asi 50. A všem se souhrnně běžně říká „slevomaty“. Výborná volba názvu pro mě Slevomat řadí vedle mé další oblíbené značky – Googlu (taky chodíte informace vygooglit, i kdyby to mělo být třeba na Seznamu, ne?).
6Zajímavá pépécéčka
Ono je samo o sobě dost zajímavá otázka, jak vyřešit reklamu ve vyhledávání pro projekt tohohle typu. V podstatě až na několik výjimek totiž nemá produktová klíčová slova, kterým by lidé hledali. Pak kromě konkurence a brandu musíte jít po zákaznících trochu oklikou, a to už není zrovna jednoduché. Hodně mě zajímá, jak se s tím jednotlivé slevomaty poperou, takže to už pár měsíců sleduju. I tady mě Slevomat jednoznačně zaujal nejvíc. Většina ostatních nemá zajímavého vůbec nic. Vtipné je i potvrzení pronikání slova „slevomat“ do běžné češtiny ze strany konkurence – k vidění byly konkurenční titulky reklam jako „Další slevomat…“. Hodně se mi líbí hlavně kreativita textů Slevomatu (a vůbec jejich stálé testování) i práce s navigací zájemců. Hezké je i využití citací v textu, i když podle mě se zbytečným vymezením cílové skupiny. Nevěřím, že Slevomat vyhledávají jen ženy. Slevomat - AdWords reklama
7Nakoupit je snadné
Oceňuju jednoduché a funkční řešení. Celý nákup mi zabere asi tak 10 vteřin. To je (kupodivu) dost velký rozdíl od ostatních slevomatů. Ať už jde o možnosti plateb, komplikace při nákupu více voucherů nebo tradiční nákup podmíněný registrací. Ano, už se mi stalo, že jsem jinde vzdala boj s webem o voucher, který jsem chtěla.
8Hezky se o nás stará
A povídá si s námi. Potkám ho na internetu všude, kde virtuálně žiju. Na Facebooku, na Twitteru, v RSS čtečce. Fajn jsou i fotky na Flickru. Newsletter jsem odhlásila, ono to bylo stejně zbytečné, chodil s křížkem po funuse.
9Čím víc nakupuju, tím je to levnější
Hm. Tohle je trochu blbost. To není výhoda, to je marketing. Ale kredity navíc, které dostávám při každém nákupu a další kredity, když nakupuju častěji za sebou a další za fotky pořízené při uplatňování voucherů, to je hodně příjemný bonus.
10Slevomat ví, po čem toužím
No fakt, od začátku čekám, kdy se v nabídce objeví některá moje oblíbená restaurace nebo bar. Sleva tam, kam stejně chodím. A je to tady právě dnes! Sleva 56 % na burger v TGI Friday’s! Jasně, ještě to chtělo maličko poladit – do Friday’s chodím hlavně na koktejly, brownies a steaky. Taky chodím do toho na Andělu. Tady byl Slevomat chytřejší než já a zařídil to v Karlově. Teď, když vidím, jaký je o to zájem taky už chápu, jak bylo tohle přání hloupé. Já přece nechci, aby v mém oblíbeném podniku bylo teď pořád narváno. Snad si nebudu muset dělat rezervace na bar.
11Rozmazluje mě
A já se ráda nechám rozmazlovat.

Ale jo, vybírám i jinde

Někde jinde jsem nakoupila celkem asi tak třikrát. Ale i tak na nabídky ostatních slevomatů často koukám. Jak jinak, než skrz Skrz.cz, nejlepší agregátor slevomatů. Najdu tam nejen pohromadě aktuální pražské nabídky, ale docela mě baví sledovat i grafy a čísla podílu a úspor na jednotlivých serverech. Teď je tam třeba žebříček oblíbenosti slevomatů.

Nebaví vás skupinové nakupování?

Tak co tu ještě děláte, měli jste číst úplně jiný článek!

41 komentářů u „11 důvodů proč miluju Slevomat“

  1. Slevoman je pro me prehlednejsi a rychlejsi agregator, mene roztahane radkovani a osekane titulky.

  2. Tak nevím, na Twitteru se to často hemží „výkřiky“ o Slevomatu a docela mne fascinuje, kolik lidí na takové blbosti naletí a ještě o tom píše oslavné články. Já tam třeba ještě nikdy nebyl a nikdy tam nepůjdu ;-)

    Z principu! Nejsem ovce a nedělám věci, co dělají druzí. Nekupuji věci, které nepotřebuji jen proto, že dostanu nějakou slevu. Asi bych se i styděl někde v hospodě vytáhnout slevový kupón. Ale každého svobodná věc dělat ze sebe socku a užívat si slev :-)

  3. Dnesni sleva je super? Coze? 400 za housku se sekanou v americkem fastfoodu? A puvodni cena 1000? To mi tedy prominte ale na zahranicnich serverech jsou slevy opravdove, kde si reknu ze to je fakt bomba, zatimco zde se predrazene nesmyslne zbozi „slevi“ z nesmyslne ceny na neprijatelnou cenu a doufa se, ze se par ovci chyti diky davove psychoze….

  4. Pěkný článek, Petro :-)

    Já jsem jen zvědav, kdy se objeví nabídka dalšího, „kvalitnějšího“ sortimentu – elektronika, značkové oblečení, outdoor věcí apod. V USA je jich šafránu, u nás zatím pouze chlast & žrádlo… I to ale má své, hlavně když se prodává TGI :-))

  5. Tak někdo musí holt ukázat „že na to má“ a někdo neutrácí zbytečně ( „socka“!).

  6. [8]: Sakra, to je můj příspěvek. Chtěl jsem ho adresovat Vicovi, ale povedlo se mi napsat jeho jméno do autora příspěvku.
    Jdu si najít kofein, jinak to bude šílené ráno :))

  7. [1] Nějak nevidím smysl jakékoliv mobilní aplikace, když existuje mobilní internet… Tak jako tak to musí být připojené k netu a obyčejná webová stránka mi dává víc možností než nějaká aplikace…. (majitel iPhone).

  8. Pěkný článek – čtivý. Ale mám 2 osobní připomínky:
    – Slovo „Slevomaty“ jsem zatím „slyšel“ jen od tebe. Z pochopitelných důvodů se mi to nelíbí. :-)
    – Není to PPC právě Tvoje práce (nebo kolegů z H1)? Myslel jsem, že se jim o reklamu staráte vy.

  9. Petře, „slevomaty“ určitě nepoužívám jen já. Fakt je, že se ale musím zamyslet nad tím, jestli jsem s tím já nezačala.

    Hodně lidí si to myslí a chápu, že je tomu opravdu těžké uvěřit. Ale s žádnou částí marketingu pro Slevomat nemám já, ani Hájednička vůbec nic společného. Je to prostě čistá láska :-)

  10. [11] Karle Slevule, to mi přijde takové roztahané a nepřehledné. Navíc podobně jako Zlaté slevy mám pocit, že si to nechce pamatovat, jaké město mě zajímá.

  11. U zlatých slev si stačí přidat do záložek adresu na konkrétní nabídku. Zkoušeli jsme si pamatovat poslední vybrané město, ale hodně lidí (více než 50%) po návratu zase rušilo filtr.
    Máme připravenou verzi, která podporuje geolokaci.

  12. Slovo slevomaty je právě překvapivě používané, nedávno jsem někdě viděl, že konkurence Slevomat.cz v článku o spuštění uvedla, že by chtěli být službou typu Slevomat :-)

  13. [5] Vic: Nemohu si pomoci, ale to jste si ještě nevšiml, že Ti nejúspěšnější mají naopak většinou něco zdarma, velké slevy či obrovské výhody? A naopak plnou cenu obvykle platí jen Ti, kteří mají hluboko do kapsy?

  14. [11] Ono to tak neni koncipovane.. uvodni strana = vsechny mesta, ostatni mesta maji svuj link … http://slevule.cz/praha .. Vy byste tedy byla pro po navstiveni tohoto linku ulozit jej i pro uvodni stranu a tam pak predhazovat tyto nabidky?

  15. Slevomania je snad nejhorší „slevomat“ co tady je. Už jenom z obrázků v neoriginálním poměru stran se mi dělá špatně.
    Vzhled a ergonomie je to co prodává. A slevomanii (a pár podobných na koleně spíchnutých portálů) drží při životě právě agregátory…

  16. [18] Prochaine: Nenapadlo tě, že ti „nejúspěšnější“ nemusí třeba vůbec sbírat slevové kupony ani hledat někde nějakou slevu, neboť si pizzu dají tehdy, když na ní mají chuť a ne, když na ní je zrovna sleva?

    NENÍ náhodou jednodušší soustředit se na vydělávání peněz a koupit si pak, co můžu, než strávit život hledáním nějakých poblbaných slev? Způsob myšlení je to, co odlišuje úspěšné od těch neúspěšných „hledačů slev“ :-))

  17. Ještě na doplnění k těm Větrovkovým bodům v článku:
    —————————
    – Nemám rád slevy, neboť nejsem socka a na potřebné věci si dokážu vydělat;
    – Nakupování není prima – je to vopruz a nekupuju to, co nepotřebuju a už vůbec bych něco nekupoval jen proto, že je na to sleva;
    – Nejsem cílová skupina žádných nabídek, neboť kupuju jen to, co potřebuji, co CHCI, co mi udělá radost a nekoukám při tom na peníze;
    – Já sám vím, po čem toužím a nepotřebuji na to žádný slevomat;
    – Rozmazluji se sám a nepotřebuji na to žádné slevomaty ani jiné berličky, které mi říkají, co je zrovna výhodné koupit.
    —————————
    Jedině omezenec se může chovat podle nabídky slev někde na trhu a kupovat / utrácet za blbosti, které by si jinak vůbec nekoupil!

  18. musím ocenit kreativitu tvůrců „projektu“, škoda že jsem to nebyl já :( , ALE OTÁZKA ZNÍ : „KAM AŽ SPADNOU CENY SLUŽEB?“

  19. Souhlasím s Petrou, že Slevomat je výborně vybrané „české“ slovo. Myslím, že nějaká mutace například slova Groupon, by se tak dobře nechytila.

  20. Rozdíl mezi důchodci, kteří pročítají slevové letáky v supermarketu, a finančně svobodnější slevomatovou generací je jen jeden: většina důchodců šetřit prostě musí. Slevomatové ovečky prostě klikají a klikají a ještě se přitom plácají po zádech. Pěkné!

  21. [23]
    na slevomatech jsem koupila asi 3 nabídky. Kupon do oblíbené kavárny pro kamarádku jako dárek, slevu na lanový park (protože se tam už rok chystám a tohle mě konečně nakopne k akci) a voucher do ovocného baru (opět jako dárek).
    Takže nejsem typický „slevomaťák“, ale nazývat někoho omezencem na základě toho, že kdesi využil slevy – to je kapku „omezené“ :D
    Kritizovat něco, co znám jen z doslechu a nikdy jsem to reálně neviděl – to taky ukazuje na „úzký záběr“.

    A na pizzu – na tu mám chuť 2x týdně – to není problém :)

  22. Tato manie hromadneho zrizovani novych „slevomatu“ je zarnym prikladem toho jak jsou lidi/podnikatele pramalo originalni … jeden vymysli zajimavou sluzbu a hned se vyroji stovka dalsich kteri zmeni design a nabidnou to same v jinem obalu, bez jakekoliv pridane hodnoty, doufaje ze si urvou co nejvetsi kus kolace. Ikdyz on se v tomto pripade vlastne ani ten design nemeni .. jen url :)
    Jinak souhlas s Vicem :)

  23. Miluju http://www.zapakatel.cz, jsme z Ústí nad Labem, ale slevomat a jiné mají nabídky jen pro velká města …takže tady si přijdeme na své my ústečáci, ostravaci, liberečáci…prostě super!!!

  24. zkuste slevako.cz není to žádnej agregát, kterej jen zobrazuje, ale je i inteligentní a funkce každý den přibívají jako myslím si že do par týdnů to bude jednička v agregátech.

  25. taky mám rád slevy, teď se vyrojily nové oborové portály na cestování, auta nebo reality… tak ať se jim daří…

Komentáře nejsou povoleny.