ČT24: Média a Svět o PPC a Skliku - Větrovka.cz

ČT24: Média a Svět o PPC a Skliku

08. 07. 2007 komentáře:  5 kategorie:  Nezařazené
PPC reklama si dnes ukrojila asi 20 minut vysílacího času na ČT24 v pořadu Média a Svět, v návaznosti na nedávnou konferenci PPC – efektivní internetová reklama, kterou pořádal Dobrý web.

Záběry z PPC konference

V pořadu nejdříve proběhl sestřih rozhovorů natočený během výše zmíněné PPC konference, slyšet jste zde mohli mimojiné Tomáše Búřila ze Seznamu, Jirku Matouška z Datartu či Pavla Hilberta z Atwebu, kteří byli na konfereci přistiženi.

Rozhovor ve studiu

Druhou částí byla diskuse hlavně o Skliku, kde si moderátor Daniel Köppl, šéfredaktor Marketing&Media povídal s manažerem Skliku Jirkou Chomátem jako provozovatelem a expertem na Sklik a marketingovým manažerem cestovní agentury NetTravel.cz Petrem Staňkem coby inzerentem. Rozhovor se točil kolem klasických otázek jako PPC versus bannery, image pomocí PPC reklamy, zaměření na výkon, místo pro PPC v mediamixu firem, Google a tak. Pokud PPC reklamu sledujete, není tam k vidění nic co byste nevěděli (snad kromě toho, že podle moderátora snad prý Atlas přichází se službou adFOX), ale je hezké, že se o tom mluví už i v televizi.

Kdybyste to chtěli vidět

Pořad opakují dnes (neděle) ve 23.33 na ČT24 a snad ještě někdy v týdnu. Jinak je to samozřejmě k vidění i na internetu.
Předchozí: Následující:
štítky:  

Komentáře 5

1
Nobody - 08. 07. 2007, 20.32

A já slyšel, že adFOX bude pro „velký úspěchů zrušen. Tak jak to je?

2
fandor - 08. 07. 2007, 23.53

Mno, z popularne naucneho hlediska je to OK repka, je tam ale cela rada chyb a nepresnosti, treba tvrdi, ze Atlas spustil AdFox a podobne. A Jirka Chomat tam laskovne kouli ocima!

3
Jan Brašna - 09. 07. 2007, 02.20

Taky už jsem Jirku chválil ;) Spíš by to vždycky potřebovalo nějakou „cenzuru“ ze strany někoho, kdo tomu rozumí (i třeba ze strany účinkujících), anžto se na to redaktoři dívali podobně, jako zmíněné mediálky, proto některé dotazy byly trochu mimo mísu (stejně jako srovnání placených zápisů v katalogu s sklikem, tj. nepochopení modelu, nebo třeba malé zdůraznění kontextového cílení, o kterém se předpokládám celou dobu jednalo…). Ale jinak cajk, těch webových témat se na ČT24 se už pár mihlo a většina byla poměrně v pohodě.

4
Jan Brašna - 09. 07. 2007, 02.29

Teď se na to dívám ještě jednou a taky tam asi došlo k nepochopení dlouhého ocasu, což je ze strany šéfredaktora M&M docela divné.

5
Tomáš Potěšil - 19. 10. 2007, 22.12

Díky ČT 24 za reklamu, když tam mluví o Skliku, tak tam místo Seznamu zabírají naše webové stránky. To jsou věci, škoda, že to neběželo na Nově :-) Redaktor bohužel moc netušil, o co v ppc jde. A proto je taková osvěta, kterou tu provádí Petra, velice záslužná činnost. Díky!

Přidat nový komentář

*) Povinné položky


Google+