Léto s internetovým marketingem – skutečná pravda


Aspoň, že jsem měla hezký AdWords tričko
- Koná se to na úžasném místě, někde za hranicemi Mongolska, v Malevilu, kde je nabídka strašně moc skvělých volnočasových aktivit. Ty si ale neužijete, protože byste museli vynechat nějaký ten workshop nebo zrovna rozběhlou diskusi. Když vynecháte, litujete. A ještě jste za hlupáka, co nevyužili svojí životní šanci a místo toho se někde proháněli na čtyřkolce.
- To samé dilema vás čeká, když třeba chcete jít spát. Takže nechodíte spát. S tím se pojí celá řada dalších problémů.
- Samozřejmě, každý si chráníme nějaké informace, zkušenosti, tajné tipy a triky. Kolem ale slídí asi pětatřicet lidí, s jediným cílem - vytáhnout to z vás. A ono se jim to podaří, i kdyby k tomu měli využít nepovolených zbraní a omamných látek.
- Akce trvá 4 dny. 5 přednášejících, 5 workshopů, konzultace u snídaně, u oběda, u večeře, u bowlingu. Pořád. Z tolika informací děsně bolí hlava.
- Ať už jde o branding, design služeb, analytics, výkonnost webu nebo sociální sítě, dozvíte se víc, než jste chtěli vědět. Jestli pořád nemáte dost, zničí vás Google Analytics API. Kdo o to stojí?!
- Přednášet na takové akci PPCčka? Nemám slov! Vždyť takový zájem by mi snad mohl i ublížit, na to nejsem zvyklá!
- Jde to strašně do peněz. Majlant utratíte za již zmíněné pořizování prostředků k získání informací z ostatních. Hlavní problém je ale v tom, že je to návykové. Nevím, podle mě do toho čuníka, co se podává při závěrečným rautu Marek dává nějaký drogy.
- Největší podpásovka je, když se vypíše víc termínů. Prý moc zájemců. To se stalo letos. Někteří se, chudáci, vůbec nedokázali rozhodnout na který jet, tak jeli na oba.
- O tom, že hlídat PPC bazén (nekecám, to tam fakt mají) je taky pěkná dřina, snad ani nebudu mluvit.

- Pavel Ungr: LIM není zkratka pro limonádu, ale pro setkání online marketérů
- Petr Jiránek: Letošní LIM poprvé, nikoli naposledy
- Adam Šilhan: LIM 2013 s Markem Prokopem: Návod k použití
- Adam Jurák: Jak jsem prožil marketingový tábor
- Jan Kvasnička: Léto s internetovým marketingem 2013 – Základní termín
- Karel Rujzl: Léto s internetovým marketingem 2013
Předchozí: Upgradujte na rozšířené kampaně do 22. července Následující: Phil Pearce: V Google Analytics potřebuju vidět zisk
Komentáře 7
1
- Martin Kolčaba - 02. 09. 2013, 23.07
-
sakra, byl jsem zmanipulován. :( Příští rok chci dát oba, tak doufám, že nebudou tři. :D
2
- martin - 03. 09. 2013, 07.36
-
Odporna manipulace, slibovani a vzbuzovani falešných očekávání, to je LIM ;-)
3
- Jak jsem prožil marketingový tábor | Adam Jurák píše - 03. 09. 2013, 07.42
-
[…] Větrovka: Léto s internetovým marketingem – skutečná pravda […]
4
- Adam - 03. 09. 2013, 09.21
-
Tvé odvaze Peťo tleskám. Přinejmenším s odstupem pár dní je všechno tak jasné! Mou teorií je, že omamná atmosféra je způsobena nadmořskou výškou resortu a s tím spojené horší okysličení kůry mozkové.
5
- Inferno reloaded » Léto s internetovým marketingem 2013 - 04. 09. 2013, 12.06
-
[…] Petra Větrovská: Léto s internetovým marketingem – skutečná pravda […]
6
- Miloslav Hamsa - 04. 10. 2013, 09.11
-
Ahoj Větrovko,
nádherně napsané.
Četl jsem více článků o této události, viděl spoustu příspěvků na Twitteru a Facebooku a jsem rozhodnut příště jet!
7
- Petra - 04. 10. 2013, 10.38
-
Tak to je bezva!
Přidat nový komentář
Tohle je PPC reklama
Poslední články
Štítky
AdWords
AdWords Campaign Experiments
Auction insights
brand
brandové kampaně
CTR
enhanced campaigns
Facebook Ads
Google
Google AdSense
Google AdWords
Google Analytics
klíčová slova
knihy
Kolo informací
konference
konkurence
kontextové cílení
nástroj pro návrh klíčových slov
obsahová síť
OpenRefine
optimalizace
PPC 2.0
PPC prakticky
Product Listing Ads
produktové kampaně
redesign
reklamní texty
remarketing
retargeting
rozhovor
rozšířené kampaně
sdílené reklamy
search query report
sitelinky
Sklik
Sklik Partner
Ve středu dění
vyhledávací dotazy
vyhledávání
vylučující slova
WebExpo
xml feed
začátečníci
školení
- Nahoru
- Vytisknout
- Archiv
- Sdílet: