Měření konverzí z reklamy
Jestli máte web, který má nějaký konkrétnější a zajímavější cíl, než aby návštěvník přišel, prolezl a kdekoliv kliknul na reklamu, pak je záhodno měřit konverze, abyste věděli, jak si web vede. Pokud platíte za nějakou reklamu, jejímž cílem jsou právě přímé konverze, pak je měřit musíte, abyste věděli, jestli se peníze vůbec vrací. Co ale všechno potřebujete změřit?
- Existují různé typy konverzí
- Konverzí může být objednávka nebo rezervace zboží, odeslání kontaktního nebo poptávkového formuláře, registrace newsletteru, navštívení určité stránky webu a další možné akce uživatele, které si web klade za svůj cíl. Obvykle probíhájí různé konverze na různých konverzních stránkách. Na jednom webu se obvykle vyskytuje více typů konverzí, je tedy potřeba měřit více typů konverzí.
- Různé konverze mají různou hodnotu
- Logicky mají různé typy konverzí různou hodnotu pro majitele / provozovatele webu. Pokud návštěvník webu objedná zboží, může jít o získání zákazníka a jednoznačně vyčíslitelné množství peněz. Pokud návštěvník odešle kontaktní formulář, může z toho být objednávka nebo z toho nemusí být vůbec nic. Čili všechny konverze nejde hodit do jednoho pytle, je potřeba měřit konverze zvlášť.
Předchozí: S Sklikem o Skliku Následující: Sklik umožňuje vypnout zobrazení na konkrétních webech
štítky: měření konverzíSklik
Komentáře 2
1
- Richi - 15. 08. 2007, 16.21
-
„Já si fakt nemyslím, že by bylo špatné udělat to stejně jako to mají v Google AdWords. “ – no vidíš, oni se chtěli konečně něčím od AdWords odlišit a ty je hned sprdneš :-) (joke)
2
- Adam - 12. 09. 2007, 20.21
-
Ja to mam u sebe resene podle me lepe, ovsem zas ne kazdemu se chce pouzivat dalsi a dalsi monitorovaci system.
Přidat nový komentář
Tohle je PPC reklama
Poslední články
Štítky
AdWords
AdWords Campaign Experiments
Auction insights
brand
brandové kampaně
CTR
enhanced campaigns
Facebook Ads
Google
Google AdSense
Google AdWords
Google Analytics
klíčová slova
knihy
Kolo informací
konference
konkurence
kontextové cílení
nástroj pro návrh klíčových slov
obsahová síť
OpenRefine
optimalizace
PPC 2.0
PPC prakticky
Product Listing Ads
produktové kampaně
redesign
reklamní texty
remarketing
retargeting
rozhovor
rozšířené kampaně
sdílené reklamy
search query report
sitelinky
Sklik
Sklik Partner
Ve středu dění
vyhledávací dotazy
vyhledávání
vylučující slova
WebExpo
xml feed
začátečníci
školení
- Nahoru
- Vytisknout
- Archiv
- Sdílet: