Kategorie:  Nezařazené

Nascreenshotováno! Test nového vzhledu reklam v Skliku

31. 07. 2014 komentáře:  9 kategorie:  Nezařazené

Sklik dnes začal testovat nové varianty vzhledu reklam, informace je na blogu Skliku. Testuje 7 variant, které se liší barvou pozadí top pozic a vzhledem a umístěním textu „Reklama“. Ten se začal hodně podobat tomu na Googlu. Jak tedy jednotlivé varianty vypadají?

Podrobnosti
štítky:  

Jak poptat PPC reklamu

25. 03. 2014 komentáře:  18 kategorie:  Nezařazené

Rukama mi prošly řádově stovky poptávek na správu PPC reklamy. Do agentury i soukromě, od klientů, konzultantů, accountů i kolegů z jiných oddělení nebo partnerských agentur. Od malých klientů po pozvánky do velkých tendrů. Od lidí, kteří by online marketingu rozumět měli a měli by vědět co chtějí, přes firmy, které do toho dávají tak velké peníze, že by měly poslat sakra dobré zadání, až po ty, kteří tomu z charakteru své pozice celkem logicky moc rozumět nemůžou. Napříč nimi se velká většina se nevyvarovala některým typickým chybám. Jak se jim vyvarujete vy?

Podrobnosti

2013: Klikařka na volné noze

02. 01. 2014 komentáře:  21 kategorie:  Nezařazené

Normálně nebilancuju, ale rok 2013 byl po všech stránkách tak nějak výjimečný. Na konci roku 2012 jsem z agenturního světa zmizela na volnou nohu, takže všechno, jak práce, tak volný čas, od základu úplně jinak. Ptáte se často a vím, že tenhle můj příběh hodně z vás zajímá. Varuju vás, je to dlouhý příběh a může znít trochu jako óda na svobodu. Takže tady to máte se vším všudy – emoce, ego, ambice, pocity, moudrá moudra, rádoby moudra, dementní nápady, historické kontexty. Příběh plný napětí a nečekaných zvratů…

Podrobnosti

Phil Pearce: V Google Analytics potřebuju vidět zisk

07. 10. 2013 komentáře:  10 kategorie:  Nezařazené

Jako majitelé eshopů nebo správci kampaní klademe důraz na to, aby kampaně přinášely zisk. K tomu potřebujeme mít dostatek dat a správně je vyhodnotit. To je stále složitější kvůli dalším platformám, které zákaznící pro svůj nákup využívají, množství zdrojů, z kterých přichází, informacím, které o uživatelích víme i stále novým možnostem PPC systémů.

Podrobnosti

Školení PPC tuningu

19. 05. 2013 komentáře:  0 kategorie:  Nezařazené

Redesign Lupa.cz mě opravdu dojal

08. 11. 2010 komentáře:  4 kategorie:  Nezařazené

Lupa dnes nahodila nový design. Asi tak po pěti letech. Téma líbí/nelíbí tu teď ale řešit nebudu. Chci tu dnes zvěčnit něco, na co nechci zapomenout. A přiznám se, že už se tak málem stalo. Shodou okolností jsem si na to vzpomněla před pár týdny, když se mě kdosi ptal, co jsem dělala před Hájedničkou, a co předtím, a předtím… Pravda je taková, že PPCčkám se věnuju posledních asi tak šest let. Ale nějaké předtím také bylo. Dělala jsem něco úplně jiného. A nebyla jsem v tom vůbec špatná!

Podrobnosti
štítky:  

11 důvodů proč miluju Slevomat

27. 09. 2010 komentáře:  41 kategorie:  Nezařazené


Slevomat
Slevomat znáte. Každý den nová skvělá nabídka. Nabídka, která útočí přesně tam, kde je snadné vás dostat – romantika, adrenalin, papání a sebezkrášlování. Každá se slevou tak 50 – 90 %, když si to koupí dost lidí. Slevomat nebyl první pro hromadné nakupování u nás, ale už dlouho vede nejenom u mne. Často se mě na to ptáte, takže teď vám řeknu, co se mi na něm tolik líbí.

Podrobnosti

Love it light!

22. 07. 2010 komentáře:  11 kategorie:  Nezařazené

Love it light! aneb berte život z té lehčí stránky. To je sdělení kampaně Coca-Coly na Colu light. Jsem skoro cílovka (myslím, že je to pro ženy nad 30), reklama mě nemohla neoslovit. Především proto, že Cola-light je jaksi něco, bez čeho nemůžu žít. V Coca-Cole to možná nevědí (což je chyba, zákazníka je potřeba znát!), ale zřejmě jsem jejich klíčový spotřebitel na českém trhu. Lajtku prostě miluju! Zároveň se na tomto místě sluší také potvrdit informaci, že pravidelnou konzumací Coly-light neoslepnete, ani nic podobného. Jsem toho důkazem. A věřte mi, bavíme se o hektolitrech.

Podrobnosti
štítky:  

#7linkscz

17. 07. 2010 komentáře:  0 kategorie:  Nezařazené

The 7 Link Challenge (#7links) je výzva, která se objevila na Problogger.net. K #7linkscz vyzvala Eliška Hutníková české blogery. Ideou je publikovat post se 7 odkazy na 7 článků podle daného klíče. Tak jdeme na to, tady jsou ty mé.

Podrobnosti

Click fraud – pověra nebo reálná hrozba?

14. 04. 2010 komentáře:  20 kategorie:  Nezařazené

Jedna z nejčastějších otázek začínajících i pokročilých inzerentů v reklamě placené za klik směřuje k podvodnému klikání. I ve spoustě článků, rozhovorů a diskusí na téma PPC najdete jako jeden ze stěžejních bodů obavy z click fraudu. Je to zvláštní, protože s reálným problémem jsem se ještě v našich podmínkách nesetkala, přitom by měl člověk málem pocit, že se to děje pořád a každému.

Podrobnosti

PPC audit

  • AdWords + Sklik
  • 36 000 Kč

(43 560 Kč s DPH)

  • expertní audit
  • nalezení rezerv
  • konkrétní doporučení
Chci PPC audit 
  • 10. 9. 2014
  • 4 840 Kč

(4 000 Kč bez DPH)

Místo: Praha

  • Pokročilá optimalizace
  • Remarketing
  • Poslední novinky
Chci na školení 

Google AdWords Certified Trainer

Tohle je PPC reklama

Google Partner

Google+