Kategorie: Představení novinek
Automatické tagování v Skliku: výhody a pasti

Sklik retargeting je tu!

Sklik testuje Retargeting

Hraje Seznam.cz all-in?

štítky: Sklik
Upgradujte na rozšířené kampaně do 22. července

štítky: rozšířené kampaně
Seznamte se s novým Sklikem!

AdWords spouští Keyword Planner Tool

štítky: Keyword Planner ToolKeyword Toolklíčová slovanástroj pro návrh klíčových slovplánovač klíčových slov
Nefiltrované vyhledávací dotazy v Skliku
Pozor, pozor! V Skliku se zas jednou taky něco děje a je to extrémně zajímavá, potřebná a významná změna. Sklik nám ode dneška už také zobrazuje vyhledávací dotazy, tedy reálné fráze, které uživatelé zadávali do vyhledávače. Dosud jsme v Skliku viděli jen klíčová slova, která vyvolala zobrazení reklamy.
Podrobnosti
Reklamy sdílené napříč sestavami i kampaněmi
Používáte ve více sestavách stejný reklamní text a nebaví vás ho do sestav rozkopírovávat při spouštění reklamy i každé její změně? Pak se vám může hodit novinka Google AdWords v podobě sdílených reklam. Jeden reklamní text použijete ve více sestavách, klidně i v různých kampaních. Funguje ale pouze v kampaních, které jsou už upgradované na rozšířené kampaně.
Podrobnosti
Co přináší sitelinky v rozšířených kampaních
Sitelinky, odkazy na podstránky, v Google AdWords jsou něčím, co už se dá dlouho považovat za absolutní standard každé kampaně. Důležité jsou především proto, že méně či více rozšiřují prostor, který reklama v top pozici zabírá, zvyšují viditelnost a tedy i celkovou míru prokliku. Zároveň poskytují další prostor pro upřesnění informací o tom, co uživatel na webu najde a dokáží ho přivést hlouběji do struktury webu, čili "blíže tlačítku koupit". Obecně ale platí, že přestože vliv sitelinků na proklik reklamy je velký, přímo na samotné sitelinky uživatelé tolik neklikají (klikají na titulek reklamy), navigační funkce sitelinků tedy není příliš významná.
Podrobnosti
Tohle je PPC reklama
Poslední články
Štítky
AdWords
AdWords Campaign Experiments
Auction insights
brand
brandové kampaně
CTR
enhanced campaigns
Facebook Ads
Google
Google AdSense
Google AdWords
Google Analytics
klíčová slova
knihy
Kolo informací
konference
konkurence
kontextové cílení
nástroj pro návrh klíčových slov
obsahová síť
OpenRefine
optimalizace
PPC 2.0
PPC prakticky
Product Listing Ads
produktové kampaně
redesign
reklamní texty
remarketing
retargeting
rozhovor
rozšířené kampaně
sdílené reklamy
search query report
sitelinky
Sklik
Sklik Partner
Ve středu dění
vyhledávací dotazy
vyhledávání
vylučující slova
WebExpo
xml feed
začátečníci
školení
- Nahoru
- Vytisknout
- Archiv
- Sdílet: