Kategorie:  Představení novinek

PLA: Co jsou Product Listing Ads?

13. 02. 2013 komentáře:  9 kategorie:  Představení novinek
Trochu se mi zdá, že Google svýma rozšířenýma kampaněma a jejich hodně rozporuplnými plusy a mínusy trochu zabil jinak asi největší pecku pro tento rok, Product Listing Ads. Novinka, která přišla do všech českých AdWords účtů začátkem února má jednoznačná pozitiva a v tuhle chvíli je to to nejdůležitější, čemu bychom se měli věnovat. Co nám přináší? Podrobnosti

Rozšířené kampaně: AdWords už nebudou jako dřív

12. 02. 2013 komentáře:  15 kategorie:  Představení novinek
Informace, že způsob práce s kampaněmi v Google AdWords se radikálně změní vás nejspíš neminula. 6 února Google spustil Rozšířené kampaně (v původním znění Enhanced Campaigns) a je to změna obrovská. Google tak reaguje na způsob jakým uživatelé používají různá zařízení a soustřeďuje se více na mobily (kvůli jejich stále rostoucímu podílu) a zjednodušení správy napříč zařízeními. Zároveň reflektuje potřeby inzerentů zobrazovat reklamy podle kontextu, v jakém se právě uživatel nachází a opět zjednodušit způsoby, jakým mu podáme jinou nabídku v závislosti na místě, čase nebo zařízení, ve kterém se mu reklama zobrazí. K tomu všemu ještě přibudou nové a lepší možnosti reportingu a také nové typy konverzí. Jaké konkrétní novinky nás tedy čekají? Podrobnosti

Sklik spouští bannery, 300×50 je typický pro mobily

08. 02. 2012 komentáře:  2 kategorie:  Představení novinek
Sklik ve své partnerské síti už vydává oznámení o spuštění grafických reklam, tzn. na straně majitelů webů v obsahové síti už vyzývá k umístění jednotek, do kterých půjdou bannery. Zároveň umožňuje partnerům volbu povolit/zakázat zobrazování grafické reklamy. Jinými slovy zdá se, že jsme již velmi blízko spuštění bannerů do Skliku. Podrobnosti
štítky:  

Ve středu dění: Google+ rozšíření pro AdWords (7)

04. 01. 2012 komentáře:  0 kategorie:  Představení novinek
Pravidelný středeční občasník si možná ještě pamatujete. Zlí jazykové říkají "Jo, každou středu. Jednou v září a jednou v dubnu." Ve skutečnosti to bylo naposled v prosinci a teď je leden. No nic, nebuďme přísní a radujme se z toho, co je. Podrobnosti

Máte zájem o cílení na zájmy?

23. 06. 2011 komentáře:  4 kategorie:  Představení novinek
Po beta testování Google dnes spustil veřejně další větší novinku v Google Display Network. Tou je cílení na zájmy uživatele. Google, který o uživatelích internetu ví nejspíš už skoro všechno, tak nyní umožňuje inzerentům nový způsob zacílení v obsahové síti. Svého zákazníka tak můžete zaměřit nejen podle toho, jaké konkrétní stránky navštěvuje nebo jaká témata si čte, ale jednoduše i podle toho, co ho zajímá. Podrobnosti

Ve středu dění: Sklik pořád něco mění (6)

02. 12. 2010 komentáře:  3 kategorie:  Představení novinek
Sklik vydává jednu novinku za druhou, i když nijak zvlášť zásadní. A Google vůbec nezůstává pozadu. Už jste viděli přemístěnou mapku nebo nový report podle typu kliku? Pak čtěte dál (nebo si prohlídněte obrázky). Podrobnosti

Ve středu dění: Seller Rating (5)

03. 11. 2010 komentáře:  4 kategorie:  Představení novinek
I pro tento týden by se našla novinka, i když k našemu trhu se zatím jen blíží. V Anglii a Německu Google spustil rozšíření reklam - tzv. Seller rating, dosud známé z Google.com anglicky mluvícím uživatelům. Jde o hodnocení prodejců uživateli. Klasické hvězdičkové. Takové rozšíření bude určitě velmi zajímavé jak v pozitivním, tak v negativním slova smyslu. Žluté hvězdičky jsou poměrně výrazné. Podrobnosti

Ve středu dění: Vylepšení kontextových cílení (4)

27. 10. 2010 komentáře:  1 kategorie:  Představení novinek
Těžko říct, co se děje. Vypadá to, jako kdyby PPC systémy začínaly s blížícím se koncem roku dohánět svůj roční plán. Nebo mezi sebou mají nějakou soutěž kdo dá víc novinek. Zkrátka za poslední týden přibylo opravdu hodně méně či více zásadních funkcí. Podrobnosti

Jsem nešťastná z delšího řádku AdWords!

23. 10. 2010 komentáře:  4 kategorie:  Představení novinek
Asi jste si všimli, že se sloupec reklamy ve vyhledávání na Googlu před časem trochu rozšířil. A s ním tak nějak i délka řádku AdWords reklamy. Povolený počet znaků zůstává stejný, napíšete reklamu do dvou řádků 35 + 35 znaků, ale ve vyhledávání se pak klidně zobrazí něco jako 40 + 30. To s sebou nese hodně nepěkných věcí. A nejde jenom o to, že sposuta inzerentů si reklamu vytůnila tak, aby vypadala vizuálně hezky, symetricky, pracovala s pozicí jednotlivých slov i vizuálním působením zvýraznění keywordu. Podrobnosti

Ve středu dění: Google grants (3)

20. 10. 2010 komentáře:  4 kategorie:  Představení novinek
Google opět, již potřetí, otevírá program Google Grants pro neziskové organizace. Ten umožňuje neziskovkám inzerovat zdarma na klíčová slova související s předmětem jejich činnosti. Možnost přihlásit se je do 15. listopadu. (stránka Google Grants) Podrobnosti


Google+