Příští sobotu v Mobile room!

Předchozí: Google spouští Learn with Google! Následující: Ve středu dění: Google+ rozšíření pro AdWords (7)
Komentáře 4
1
- majkl - 15. 09. 2011, 13.57
-
Vám opravdu nevadí společnost přesycená reklamou a ještě ji chcete podporovat, aby otravovala lidi na mobilech? To už musí být nějaká úchylka, že?
Doufám, že firmy si brzy uvědomí, že přehnanou reklamou jen odpuzují zákazníky a že nebudou poslouchat lidi, jako jste vy!
2
- Petra - 15. 09. 2011, 19.48
-
Díky za tip. I to, jak udělat reklamu relevantní pro zákazníky, kterým se zobrazí, bude mezi tématy prezentace.
3
- Jiří Wetter - 16. 09. 2011, 19.44
-
Majkle, takový názor mě udivuje od člověka, který chodí na blog o internetové reklamě.
Reklama je díky možnostem přesného cílení čím dál snesitelnější a občas dokonce i potěší :-)
4
- Miloš - 26. 11. 2011, 18.51
-
Reklama se sice dá zacílit hodně přesně, ale spousta firem to možná záměrně nepoužívá a necílenou reklamou se snaží pokrýt širokou masu.
Přidat nový komentář
Tohle je PPC reklama
Poslední články
Štítky
AdWords
AdWords Campaign Experiments
Auction insights
brand
brandové kampaně
CTR
enhanced campaigns
Facebook Ads
Google
Google AdSense
Google AdWords
Google Analytics
klíčová slova
knihy
Kolo informací
konference
konkurence
kontextové cílení
nástroj pro návrh klíčových slov
obsahová síť
OpenRefine
optimalizace
PPC 2.0
PPC prakticky
Product Listing Ads
produktové kampaně
redesign
reklamní texty
remarketing
retargeting
rozhovor
rozšířené kampaně
sdílené reklamy
search query report
sitelinky
Sklik
Sklik Partner
Ve středu dění
vyhledávací dotazy
vyhledávání
vylučující slova
WebExpo
xml feed
začátečníci
školení
- Nahoru
- Vytisknout
- Archiv
- Sdílet: