Seriál PPC prakticky

Děláte PPC reklamu a nevíte přesně, jak na to nebo se snažíte naučit pracovat s kampaněmi lépe? Pak je právě pro vás určen tento seriál.

Seriál PPC prakticky vás provede krok za krokem vytvářením reklamy, od jejího nastavení přes optimalizaci až po vyhodnocování. Seznámíte se nejen s teoretickými zásadami, ale i s praktickými postupy. Pro praktické příklady seriál vychází z reálně běžící kampaně na informační web Egypťan.cz, pro který je čtenářům zpřístupněna kampaň v systému Sklik.

Naopak seriál se kromě některých složitějších nastavení vůbec nevěnuje ovládání PPC systémů a jiných nástrojů. Většinou nevysvětluju co to je, ale jak s tím pracovat.

V jednotlivých dílech seriálu se dozvíte

Úvodní díl
V úvodním dílu se dozvíte jak bude seriál probíhat, čemu se budeme věnovat a jaké jsou cíle kampaně.
Zamyšlení a sbírání informací
Pro které weby se PPC reklama nehodí, jaká je ve vašem oboru konkurence, jaké jsou trendy v hledanosti vašich klíčových slov a jaké PPC systémy využít.
Založení účtu v SKliku
Proč zakládat více účtů pokud máte více webů, měření konverzí a přístupů z reklamy pomocí Google Analytics.
Ceny a rozpočty
Kolik bude stát klíčové slovo, jak stanovit cenu, kterou nabídnete za kliknutí a jak si určit rozpočet.
Struktura – kampaně a sestavy
Jak v účtu vytvořit optimální strukturu, jak vytvářet kampaně a sestavy, dynamické inzeráty pomocí {keyword}.
Klíčová slova
Jak slova vybírat, jaké nástroje použít, relevance slov, kombinování, vyloučení nežádoucích slov, překlepové varianty, shody klíčových slov.
Inzeráty
Co psát do textu inzerátu a co tam naopak nepsat, cílová adresa, viditelná adresa, testování různých inzerátů.
Nastavení kampaně
Nástroje na generování klíčových slov, rychlé, systematické nasazování kampaní.
Nasazení kampaně Egypťan.cz na Sklik
Screenshoty struktury nasazené kampaně.
První výsledky kampaně
Kdy výsledky hodnotit, jaké parametry sledovat, konkrétní výsledky již běžící části kampaně.