Ve středu dění: Google grants (3)

Google opět, již potřetí, otevírá program Google Grants pro neziskové organizace. Ten umožňuje neziskovkám inzerovat zdarma na klíčová slova související s předmětem jejich činnosti. Možnost přihlásit se je do 15. listopadu. (stránka Google Grants)

Roman Appeltauer (O2): Webová analytika v byznysu

Přednáška proběhla minulý týden v režii VŠE GUG.

Novinky v PPC systémech

Etarget už má také geotargeting.

Sklik by měl každou chvíli spustit day parting, takhle by to mělo vypadat:
Day Parting - Sklik

Konec starých Google AdWords certifikací

Před půl rokem Google změnil svůj certifikační program AdWords. Původní certifikace měly platit ještě půl roku a ta doba právě končí (posledního října). Sluší se tedy už mít nové certifikace, případně stáhnout z webu a jiných dokumentů stará loga.

Facebook / AdWords reklama

AdWords na Facebooku?

Tolik se mi na Facebooku stýskalo po klasickém AdWords formátu reklamy, až jsem si takový inzerát nakonec vyrobila (je z něj trochu poznat, že ladění k dokonalosti mě as až tak nebavilo). Běžel jen asi 5 dní. Fungovalo to cca jako každá jiná reklama. Zajímavé (až smutné) je, že mé Facebook stránce přivedl fanoušky, mezi nimiž bylo i několik mých přátel na Facebooku – většinou přátelům svou stránku nabízím. Z toho plyne potvrzení pro už platnou poučku – lidem je potřeba reklamu tlačit všemi možnými směry, aby se chytli. Viděli jste inzerát taky?

4 komentáře u „Ve středu dění: Google grants (3)“

  1. „lidem je potřeba reklamu tlačit všemi možnými směry, aby se chytli“

    Souhlasím, sám na sobě si všímám toho že pokud mě reklama trochu zaujme (ale ne dostatečně) klikám na ni až po několika shlédnutích.

  2. O Google Grants jsem nevěděl, sice nepracuji v neziskovém sektoru, ale mnoho známých ano. Díky za tip!

Komentáře nejsou povoleny.