Ve středu dění: Google+ rozšíření pro AdWords (7)
Pravidelný středeční občasník si možná ještě pamatujete. Zlí jazykové říkají "Jo, každou středu. Jednou v září a jednou v dubnu." Ve skutečnosti to bylo naposled v prosinci a teď je leden. No nic, nebuďme přísní a radujme se z toho, co je.
Social media extension
U AdWords reklam přibylo nové rozšíření pro Google+. Díky tomu můžete propojit svou stránku na Google+ s reklamou ve vyhledávání. Propojením získá reklama informaci o počtu lidí, plusíkujících vaší stránku a u reklamy se nebude zobrazovat jen informace o lidech ve vašich kruzích Kašpar, Melichar a Baltazar tomu dávají +1 ale i celkový počet, tedy Kašpar, Melichar, Baltazar a dalších 24687 tomu dávají +1. Snáz tak můžete zapůsobit na ty, kteří nemají v kruzích nikoho, kdo vás zná (i na ty, kdo vůbec nemají Google+). Zobrazuje se na top pozicích, stránku Google+ je třeba nejdřív nechat ověřit. Statistiky výkonu reklam se základním (agregované číslo) nebo osobním (lidi z vašich kruhů) rozšířením je k dispozici přes segmenty.
Newsletter Sign Up extension
Další zajímavé rozšíření je možnost přihlásit se do newsletteru přímo z reklamy. Zatím ale nejásejte, u nás není dostupné, jen v USA a Kanadě.Soutěž pro studenty - Google Online Marketing Challenge 2012
Je tu další ročník oblíbené soutěže v nastavení a optimalizaci reálných kampaní AdWords, které se už roky účastní studenti VŠE, později i např. ČZU a VŠB. Více informací na Google blogu, přihlásit se můžete do konce ledna.Inzerujete v AdMobu?
Mobilní síť AdMob má novou nápovědu.Předchozí: Příští sobotu v Mobile room! Následující: Vážně už je nový rok! Vědí to i vaše reklamy?
Komentáře 0
Žádné komentáře.
Přidat nový komentář
Tohle je PPC reklama
Poslední články
Štítky
AdWords
AdWords Campaign Experiments
Auction insights
brand
brandové kampaně
CTR
enhanced campaigns
Facebook Ads
Google
Google AdSense
Google AdWords
Google Analytics
klíčová slova
knihy
Kolo informací
konference
konkurence
kontextové cílení
nástroj pro návrh klíčových slov
obsahová síť
OpenRefine
optimalizace
PPC 2.0
PPC prakticky
Product Listing Ads
produktové kampaně
redesign
reklamní texty
remarketing
retargeting
rozhovor
rozšířené kampaně
sdílené reklamy
search query report
sitelinky
Sklik
Sklik Partner
Ve středu dění
vyhledávací dotazy
vyhledávání
vylučující slova
WebExpo
xml feed
začátečníci
školení
- Nahoru
- Vytisknout
- Archiv
- Sdílet: