Google testuje mapy u odkazů AdWords

01. 08. 2007 komentáře:  0 kategorie:  Představení novinek

Google testuje nový reklamní formát, který kombinuje klasickou reklamu AdWords s mapou Google Local. Přidávání mapy do výsledků vyhledávání doposud fungovalo u přirozených výsledků hledání. Testování v tuto chvíli probíhá pouze na několika serverech v Británii.

Zdroj: O vznikající novince informuje na svém blogu AccuraCast.

Následující screenshot (za nějž děkuji Adamovi Skalákovi) ukazuje jak to vypadá.

Ukázka zobrazení AdWords / Google Local

Info: Další dostupná rozšíření reklamy v AdWords a Skliku.


Předchozí: Následující:

Komentáře 0

Žádné komentáře.

Přidat nový komentář

*) Povinné položky
  • 18. 9. 2019
  • 6 050 Kč

(5 000 Kč bez DPH)

Místo: Praha

  • Maximalizace výkonu
  • Pokročilá optimalizace
  • Poslední novinky
Chci na školení 

Tohle je PPC reklama


Google+