Léto s internetovým marketingem – skutečná pravda

Léto s internetovým marketingem nejspíš znáte, valí se to na vás ze všech stran. Vychází jedna pochvalná recenze za druhou. Rozumně uvažujícímu člověku asi musí být jasné, že za tím stojí buď nějaký affiliate s nekřesťansky vysokou provizí nebo na nás má Marek Prokop v záloze fotky vydíracího charakteru. Jestli mě sledujete na nějakých sociálních sítích, museli jste i ode mne číst něco o nejlepším táboře na světě, jak se nemůžu dočkat, jak nechci domů a podobné kecy. Dokonce jsem si vyrobila vlastní countdown. Ale to je jen marketing. Teď vám řeknu, jak je to ve skutečnosti. Protože je to něco fakt strašnýho!

Můj pohled je třeba brát jako ten nejrelevantnější, protože jsem se zúčastnila už třikrát, tedy úplně všech LIMů, které existují. Abych byla konkrétní, v čem je teda problém:

Větrovka
Aspoň, že jsem měla hezký AdWords tričko
  • Koná se to na úžasném místě, někde za hranicemi Mongolska, v Malevilu, kde je nabídka strašně moc skvělých volnočasových aktivit. Ty si ale neužijete, protože byste museli vynechat nějaký ten workshop nebo zrovna rozběhlou diskusi. Když vynecháte, litujete. A ještě jste za hlupáka, co nevyužili svojí životní šanci a místo toho se někde proháněli na čtyřkolce.
  • To samé dilema vás čeká, když třeba chcete jít spát. Takže nechodíte spát. S tím se pojí celá řada dalších problémů.
  • Samozřejmě, každý si chráníme nějaké informace, zkušenosti, tajné tipy a triky. Kolem ale slídí asi pětatřicet lidí, s jediným cílem – vytáhnout to z vás. A ono se jim to podaří, i kdyby k tomu měli využít nepovolených zbraní a omamných látek.
  • Akce trvá 4 dny. 5 přednášejících, 5 workshopů, konzultace u snídaně, u oběda, u večeře, u bowlingu. Pořád. Z tolika informací děsně bolí hlava.
  • Ať už jde o branding, design služeb, analytics, výkonnost webu nebo sociální sítě, dozvíte se víc, než jste chtěli vědět. Jestli pořád nemáte dost, zničí vás Google Analytics API. Kdo o to stojí?!
  • Přednášet na takové akci PPCčka? Nemám slov! Vždyť takový zájem by mi snad mohl i ublížit, na to nejsem zvyklá!
  • Jde to strašně do peněz. Majlant utratíte za již zmíněné pořizování prostředků k získání informací z ostatních. Hlavní problém je ale v tom, že je to návykové. Nevím, podle mě do toho čuníka, co se podává při závěrečným rautu Marek dává nějaký drogy.
  • Největší podpásovka je, když se vypíše víc termínů. Prý moc zájemců. To se stalo letos. Někteří se, chudáci, vůbec nedokázali rozhodnout na který jet, tak jeli na oba.
  • O tom, že hlídat PPC bazén (nekecám, to tam fakt mají) je taky pěkná dřina, snad ani nebudu mluvit.

PPC bazén

Tak. Teď znáte pravdu. A ukažme si na ty, co podlehli manipulaci a nechali se svést k absolutně nepravděpodobně pozitivním ohlasům:

Příští rok? LIM14? Nejezděte. Chci se vejít. Jo a tady je moje prezentace o homemade PPC auditu:

7 komentářů u „Léto s internetovým marketingem – skutečná pravda“

  1. Tvé odvaze Peťo tleskám. Přinejmenším s odstupem pár dní je všechno tak jasné! Mou teorií je, že omamná atmosféra je způsobena nadmořskou výškou resortu a s tím spojené horší okysličení kůry mozkové.

  2. Ahoj Větrovko,

    nádherně napsané.
    Četl jsem více článků o této události, viděl spoustu příspěvků na Twitteru a Facebooku a jsem rozhodnut příště jet!

Komentáře nejsou povoleny.