Kategorie:  Nezařazené

Jak získat přístup do AdSense přes dva různé emaily

05. 01. 2008 komentáře:  8 kategorie:  Nezařazené

AdSense normálně neumožňuje, aby k jednomu účtu mohlo přistupovat více lidí s vlastním přístupem. Občas se to ale může hodit, třeba když se vám o weby stará někdo jiný. Já to třeba nepotřebuju k ničemu, přesto to tak teď mám. Úplně omylem. Následuje návod. Je dost možné, že to bude fungovat i jiným postupem, mně se ale osvědčil tento a jiný zatím neznám. Doporučuju nezkoušet.

Podrobnosti
štítky:  

Měření konverzí z reklamy

15. 08. 2007 komentáře:  2 kategorie:  Nezařazené

Jestli máte web, který má nějaký konkrétnější a zajímavější cíl, než aby návštěvník přišel, prolezl a kdekoliv kliknul na reklamu, pak je záhodno měřit konverze, abyste věděli, jak si web vede. Pokud platíte za nějakou reklamu, jejímž cílem jsou právě přímé konverze, pak je měřit musíte, abyste věděli, jestli se peníze vůbec vrací. Co ale všechno potřebujete změřit?

Podrobnosti

S Sklikem o Skliku

07. 08. 2007 komentáře:  1 kategorie:  Nezařazené

V Skliku se již velmi brzy můžeme těšit na nástroj pro měření konverzí, odhady pozic inzerátů nebo třeba napovídání rozšířených frází ke klíčovým slovům, kontextová reklama je v plánu a skóre kvality je hudbou vzdálené budoucnosti. „Sklik arbitráži“ se snaží bránit, plánů mají spoustu, nevědí co dřív. Zhruba taková je situace kolem Skliku, více se dočtete v mém dnešním rozhovoru na DigiWebu s manažerem služby Jirkou Chomátem. Žádné dechvyrážející tajemství ale bohužel vyzrazeno nebylo.

Podrobnosti

Na Atlasu bude hledat Seznam

01. 08. 2007 komentáře:  11 kategorie:  Nezařazené

Atlas počínaje srpnem (zřejmě tedy dneškem) bude pro své vyhledávání využívat fulltext Seznamu. Zahájení spolupráce Seznam oznamuje v právě vyšlé tiskovce. Tato spolupráce znamená zřejmě jen začátek, Seznam plánuje navazovat spolupráci i s dalšími významnými internetovými projekty na českém trhu.

Podrobnosti
štítky:  

Understanding marketing development in the Czech Republic

08. 07. 2007 komentáře:  5 kategorie:  Nezařazené
Socialbakers Monthly Regional Reports for Czech Republic put you on the cutting edge of social media analysis. With years of analysis backing up the world’s largest social media dataset, you’ll discover the kind of deep competitive information in over 30 countries, including Czech Republic, that most marketers will never be able to see. The key to getting ahead is getting on board.

Consumer Behaviour

Czech consumers are traditionally price-sensitive, but the importance of quality is becoming increasingly important. This is indicated by a notable transition from cheaper products towards more recognizable brand names. As the consumer’s purchasing power increases, there is a growing interest in free-from and organic products as well as health and wellness products. 60% of consumers use a car to go shopping and prefer to visit the hypermarkets over smaller local businesses. Discount stores, in particular, have had a great success and now dominate the grocery shopping market.  Credit card use has grown exponentially as bank regulations for card insurance have been relaxed to near-Western standards. More and more Czech consumers prefer online shopping, which surpassed the threshold of 10% in retail industry, for the first time in 2017 (CZK 115 billion). Total number of Internet retailers has grown rapidly as well (40.101 in 2017 as opposed to 37.920 in 2016). Learn more details about Czech customer’s behavious and how to make them work for you at https://www.salesforce.com/blog/2019/06/customer-engagement-trends.html
Consumer Profile and Purchasing Power
As in most European countries, the Czech population is getting older (with a median age of 42.1 in 2017 – CIA World Factbook) meaning that services catering to old persons have an increasing growth potential. Prague ranks 6th in the EU for consumer purchasing power, but this does not necessarily translate directly into a high turnover. The purchasing power of the active population is closely correlated with its education level. The Czech population tends to prefer products it already knows, and consumption is increasingly directed towards environmentally friendly and organic products. With an Internet penetration rate of 92.4%, Czech consumer is digitally connected and regularly uses smartphones for online shopping (61% of total consumers aged between 16 and 26 and 43% of total population). Cross-border e-commerce is also increasingly popular as Czech consumers seek lower prices or products that are not available in their country.
Podrobnosti
štítky:  

Brandové PPC kampaně

22. 06. 2007 komentáře:  8 kategorie:  Nezařazené

Přemýšlím o brandových kampaních. Kampaně v PPC systémech mohou mít zcela jistě i nemalý vliv na brand, ať už jde o zobrazování na obsahových webech nebo i ve vyhledávání. Ale… jak se dělá přímo brandová textová kampaň a co je jejím cílem?

Podrobnosti
štítky:  

Kam reklama nepatří

15. 06. 2007 komentáře:  20 kategorie:  Nezařazené

Kam dávat reklamu, abyste vytřískali co nejvíc už asi všichni dobře víte. Kam jí ale nedávat, když vám tak trochu jde i o ty uživatele?

Placená reklama, ať už jde o bannery, affil, AdSense nebo něco jiného je cosi, co vám přinese peníze (cca) teď hned. Víte kolik to přineslo, víte co přináší víc a co míň. Spokojený návštěvník, vracející se návštěvník, dobře referující návštěvník je pro vás naopak celkem neznámou. Nevíte, jestli bude víc spokojený s produkty / službami, které nabízí reklama nebo s obsahem vašeho webu. Nevíte jestli se po kliknutí na reklamu vrátí, nevíte jestli ho reklama odradí doživotně nebo jen načas, nevíte, jestli když ho váš web zaujme na něj bude chodit příští dva roky ani co by vám to přineslo.

Podrobnosti

Jak se berou peníze za PPC

28. 05. 2007 komentáře:  11 kategorie:  Nezařazené

Teď jsem četla nějaké spoty o tom, jak a pro koho se mají nebo nemají dělat PPC kampaně. Ne, tohle nebude přídavek k výměně názorů :-) Jen mě to u toho čtení napadlo. Vždycky jsem chtěla najít perfektně univerzální model na účtování peněz za PPC. Samozřejmě jsem ho nenašla, on ani žádný univerzální být nemůže, každý chce něco jiného. Pak může být otázka i to, jestli v takovém případě není jakýkoliv model, který je někdo ochoten koupit ve své podstatě správný, ale do toho se pouštět taky nechci.

Podrobnosti
štítky:  

Google, Irsko, Dublin

18. 02. 2007 komentáře:  32 kategorie:  Nezařazené

Kde bydlí Google a kam píšete, když něco potřebujete? Docela často se setkávám s obavami, že uživatelé produktů Google (teď mluvím hlavně o AdWords a AdSense) nemají kam napsat na podporu, nebo že budou muset psát nějakým amíkům anglicky. AdWords i AdSense samozřejmě svou podporu mají. Nesídlí v Mountain View v Americe, celá Evropa je supportována z Dublinu.

Podrobnosti
štítky:  

PPC úrata v ČR 2006: 50, 120 nebo 300 milionů?

16. 02. 2007 komentáře:  10 kategorie:  Nezařazené

Někdy koncem roku vyšel v Euru článek s odhady útraty v PPC kampaních za rok 2006 (v ČR).
Odhadovaná čísla byla zhruba taková:

  • Pavel Doležal (Ataxo) – 50 milionů
  • Karol Veleba (adFOX) – 120 milionů
  • Tomáš Horák (Internet Billboard) – 24 milionů (bez Googlu, ten si netroufl odhadovat)

Dotazovaní „odhadovači“ předpokládám o PPC reklamě dost vědí, vždyť je to živí. Přesto mi ale odhady přijdou podhodnocené. A to hodně.

Podrobnosti
štítky:  

  • 18. 9. 2019
  • 6 050 Kč

(5 000 Kč bez DPH)

Místo: Praha

  • Maximalizace výkonu
  • Pokročilá optimalizace
  • Poslední novinky
Chci na školení 

Tohle je PPC reklama


Google+