Možná to nečekáte, ale stane se to. Pamětníci si třeba ještě vzpomenou na seriál PPC prakticky. Během deseti dílů jsme prošli od stanovení cílů kampaně, přes přípravu inzerátů a výběr klíčových slov až k nasazení a spuštění kampaně. Nebojte, nebudeme po pěti letech v kampani pokračovat. Místo toho pro vás mám připravený úplně nový seriál. Předpokládám, že kampaně už nastavit umíte, že vám dokonce běží, spoustu jste toho už vyzkoušeli a máte hromadu dat, z kterých se dá vycházet.
Chci, abyste se naučili, že stačí udělat malou změnu a výsledky se mohou zlepšit. A že takových maličkostí je hrozně moc.
Aby to bylo spravedlivé, tentokrát se zaměřím primárně na Google AdWords :-) V každém z dílů se budeme věnovat jedné z důležitých aspektů optimalizace kampaní a účtu:
- zvyšování objemu návštěvnosti – s cílem najít nové možnosti získání relevantních návštěvníků a maximalizovat využití potenciálu kampaní,
- vyhodnocování – s cílem zaměřit se na různé pohledy na data, jejich správnou optimalizaci a využití pro další kroky v kampaních,
- optimalizace ceny – s cílem ušetřit tam, kde peníze utíkají, vydělat více tam, kde jsou ještě rezervy a nakonec mít kampaň efektivnější,
- zvyšování kvality návštěvnosti – s cílem nevyhazovat peníze za zbytečnosti,
- struktura účtu a život zjednodušující nástroje – s cílem ušetřit čas a pokudmožno se v účtu aspoň o trochu líp orientovat.
Každý díl bude věnovaný jedné konkrétní funkci. Vynecháme detailní popis všech možností využití a soustředíme se na pár konkrétních tipů. Témata jednotlivých dílů nejsou a nebudou finální, pokud máte nápad na něco, co nesmí být opomenuto, šup s tím do komentářů.
Takže se připravte. Pokud ještě nemáte kampaně, s kterými byste mohli pracovat, je nejvyšší čas je spustit. Máte na to celý víkend. V pondělí začínáme!
Yay:-)
Super! Už se moc těším!
Že by trocha volného času? Budu pozorným čtenářem :-)
Tak to jsem zvědavý, mohl by to být ppcčkový bestseller :-)
Těším se! Doufám, že se dostane i na remarketing.
Martine na remarketing se dostane určitě, to je jeden z velkých průšvihů mnoha českých kampaní.
Na tento seriálek jsem se těšil, ale po pročtení druhého dílu jsem se ujistil, že si musím přečíst seriál uvedený hned v první větě :D
Diky za serialy. Len tak dalej a mozno bude dost materialov na vydanie komplexnej eknihy :)
Dobrý den paní Větrovská i všem ostatním,
vzděláním jsem IT a u naší firmy se starám o IT – jak nečekané. Jako dívka pro všechno se pak spíše jednotlivými konzultacemi starám o marketing a v žádném případě netvrdím, že to umím. Na školení mě firma nechce pustit. Protože mě PPC zajímá, rád bych šel, ale nevím v podstatě proč, protože PPC se dá asi dělat jen na nějakou smlouvu (je to tak? Nejsem plátcem DPH) nebo jako živnost (nemám ŽL).
To by bylo ke spíše existenčnímu možnému přivýdělku, který (pač do toho vidím jen spíše z boku) vidím nereálně a doufám, že mě z toho vyvedete ;) . Pokud je to ale reálné, přišel bych určitě na školení Petry Větrovské, to je jasné! ;) a pak si doplnil vzdělání i někde jinde. Marketing a problematika kolem SEO a konverzí a souvislostí mě vždy tak nějak táhla ;) .
Druhá otázka se týká remarketingu – k tomu je potřeba AdWords účet. Jenže:
1/ firma ho nemá (a nechce ho).
2/ já ho mám, ale to asi nesplňuje podmínky Google (nejsem vlastník té firmy). Pokud to ale jde (vložit na svůj účet remarketing kód na stránky firmy a nemuset být vlastník firmy), nejsem zase plátcem DPH a zatím jím být nechci. Jde z toho nějak ven – odborníci moji zlatí? :)
3/ pokud se vložím do remarkrtingu, jsou platná i pravidla pro AdSence?
Děkuji odborníkům, který mi odepíšou – ať už sem nebo do mailu.
Hezký den!