Strategický PPC audit výkonnostních kampaní

Investujete nemalé peníze do PPC kampaní v Google Ads a Skliku, jejich správu máte zajištěnou a nechcete na tom nic měnit, ale chcete zvýšit výkon, odhalit další možné příležitosti nebo zkrátka získat druhý pohled? Vytipovat rezervy a doporučit změny, které povedou k vyššímu obratu vám pomůže nezávislý PPC audit.

Jak to bude probíhat

  • podrobně projdu vaše kampaně ve vyhledávání, Shopping ads, remarketing, obsahovou síť,
  • zkontroluju jejich nastavení, optimalizaci a využití potenciálu,
  • zaměřím se na rezervy ve výkonu a efektivitě kampaní,
  • najdu místa, kde se dá z kampaní vytěžit víc,
  • stručně a jasně sepíšu nalezené rezervy,
  • přidám konkrétní doporučení na jejich vyřešení.

Pro koho je audit nejvhodnější

  • e-commerce projekty s měřitelnou (a měřenou) konverzí a její hodnotou,
  • zaběhnuté, rozsáhlejší, pokročileji zpracované kampaně,
  • kampaně s útratou vyšší než 100 tisíc měsíčně.

Co od vás budu potřebovat

  • popsat cíle, vůči kterým optimalizujete vaše kampaně a podle kterých hodnotíte jejich úspěšnost,
  • nastínit v čem sami cítíte slabiny vašich kampaní,
  • přístup do kampaní v Google Ads, Skliku, Google Analytics, Google Search Console a Google Merchant Center.

Podmínky

Rozsah: kampaně v Google Ads, Bingu a Skliku pro jeden projekt, v jednom jazyce (české, slovenské nebo anglické)
Cena: 39 000 Kč
(47 190 Kč s DPH)
Dodání: do 2 týdnů od dodání potřebných podkladů

Objednávka PPC auditu

V následujícím formuláři si audit objednáte.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.