Investujete nemalé peníze do PPC kampaní v Google Ads a Skliku, jejich správu máte zajištěnou a nechcete na tom nic měnit, ale chcete zvýšit výkon, odhalit další možné příležitosti nebo zkrátka získat druhý pohled? Vytipovat rezervy a doporučit změny, které povedou k vyššímu obratu vám pomůže nezávislý PPC audit.
Jak to bude probíhat
- podrobně projdu vaše kampaně ve vyhledávání, Shopping ads, remarketing, obsahovou síť,
- zkontroluju jejich nastavení, optimalizaci a využití potenciálu,
- zaměřím se na rezervy ve výkonu a efektivitě kampaní,
- najdu místa, kde se dá z kampaní vytěžit víc,
- stručně a jasně sepíšu nalezené rezervy,
- přidám konkrétní doporučení na jejich vyřešení.
Pro koho je audit nejvhodnější
- e-commerce projekty s měřitelnou (a měřenou) konverzí a její hodnotou,
- zaběhnuté, rozsáhlejší, pokročileji zpracované kampaně,
- kampaně s útratou vyšší než 100 tisíc měsíčně.
Co od vás budu potřebovat
- popsat cíle, vůči kterým optimalizujete vaše kampaně a podle kterých hodnotíte jejich úspěšnost,
- nastínit v čem sami cítíte slabiny vašich kampaní,
- přístup do kampaní v Google Ads, Skliku, Google Analytics, Google Search Console a Google Merchant Center.
Podmínky
Rozsah: | kampaně v Google Ads, Bingu a Skliku pro jeden projekt, v jednom jazyce (české, slovenské nebo anglické) |
---|---|
Cena: | 39 000 Kč (47 190 Kč s DPH) |
Dodání: | do 2 týdnů od dodání potřebných podkladů |
Objednávka PPC auditu
V následujícím formuláři si audit objednáte.
"*" indicates required fields