Výborně, PPC audit byl právě objednán a tím pádem jste na půli cesty k lepším konverzím. Dejte mi chvíli a ozvu se vám, abychom se domluvili na potřebných podkladech, prioritách auditu a zpřístupnění PPC účtů.
Jestli spěcháte, připravte se
- připravte si své Google Ads ID (10-místné číslo v účtu vpravo nahoře),
- zpřístupněte mi svůj Sklik účet pro email petra.vetrovska@gmail.com,
- zpřístupněte mi svůj Microsoft Ads účet pro email petra.vetrovska@gmail.com,
- zpřístupněte mi svůj Google Analytics účet pro email petra.vetrovska@gmail.com.
Než začnu auditovat, budu od vás potřebovat odpověď na následující otázky (až se vám ozvu, pošlu vám je emailem, ale rozmyslet je můžete klidně už teď):
- Proč potřebujete audit? V čem je problém? Kde cítíte slabinu, rezervu, chyby?
- Jak definujete cíl vašich kampaní? K jakým číslům směřujete optimalizaci, podle čeho hodnotíte úspěšnost?
- Kdo jsou vaši hlavní konkurenti?
- Cokoliv vás na kampaních trápí a očekáváte, že vám na to PPC audit odpoví?
Díky a zatím hezký den!