V Skliku se již velmi brzy můžeme těšit na nástroj pro měření konverzí, odhady pozic inzerátů nebo třeba napovídání rozšířených frází ke klíčovým slovům, kontextová reklama je v plánu a skóre kvality je hudbou vzdálené budoucnosti. „Sklik arbitráži“ se snaží bránit, plánů mají spoustu, nevědí co dřív. Zhruba taková je situace kolem Skliku, více se dočtete v mém dnešním rozhovoru na DigiWebu s manažerem služby Jirkou Chomátem. Žádné dechvyrážející tajemství ale bohužel vyzrazeno nebylo.
1 komentář u „S Sklikem o Skliku“
Komentáře nejsou povoleny.
Myslím, že pro spoustu lidí byla nová informace o brzkém příchodu měření konverzí, na které se čekalo jak na smilování. A mě osobně hodně překvapilo, že Seznam plánuje do budoucna pustit Sklik i do contentu, není to tak dávno, co tuto možnost vylučovali.