Přijďte načerpat inspiraci na to, jak můžete dál vytůnit své PPC kampaně ve vyhledávání! Ukážeme si celou řadu možností a probereme vaše konkrétní otázky.
Termín: | příští termín není vypsaný |
---|
O čem to bude — program školení
- maximalizace návštěvnosti — jak využít potenciál PPC systémů na maximum a nepřipravit se o šanci získat zákazníka,
- kvalita návštěvnosti — jak se vyhnout nerelevantním zobrazením,
- struktura účtu — jak co nejlépe rozdělit klíčová slova do sestav a sestavy do kampaní s ohledem na přehlednost, potřeby vyhodnocování i automatické zpracování dat,
- výkon kampaní — jak zvyšovat efektivitu a výkon kampaní nejen cenovou optimalizací,
- produktové kampaně — jak zajistit inzerci na širokou nabídku produktů nebo jiného obsahu v klasických textových inzerátech (nikoliv Shopping Ads),
- automatizace — co a jak v PPC účtech automatizovat,
- vyhodnocování — jak stanovit cíle, co a jak sledovat a vyhodnocovat,
- nástroje účtu — práce s grafy, filtry, segmenty a dimenzemi,
- zahrnuty jsou samozřejmě i aktuální novinky a diskuze.
Školení je věnováno práci v systémech Google Ads a Sklik. Obsahem školení NENÍ Shopping Ads (Nákupy Google) a Remarketing, na obě témata mám samostatná odpolední školení (školení remarketingu a školení Shopping Ads).
Co byste už měli znát — kvalifikační předpoklady
Předpokládám, že už s PPC kampaněmi máte praktickou zkušenost, umíte je nastavit, orientujete se v rozhraní systémů a znáte principy fungování PPC reklamy.
Co je v ceně školení
Půjdeme společně na oběd a občerstvení bude k dispozici i v průběhu celého dne. V učebně je k dispozici Wi-Fi. Materiály ke školení dostanete v elektronické podobě.
Registrace na školení
V následujícím formuláři se na školení závazně přihlásíte. Pokud chcete přihlásit více účastníků zároveň, využijte pole Poznámka a uveďte počet, jména a emailové adresy dalších kolegů.
"*" indicates required fields
Reference - Napsali o mně
Pro mě bylo školení dobrou inspirací, potvrzení či vyvrácením několika domněnek, a o to mi přesně šlo. (celá recenze)
- Lukáš Krejča
Stojí zato zúčastnit se? Rozhodně ano. Samozřejmě to dost závisí na vaší konkrétní situaci, ale školení je kvalitní, Větrovka ví, o čem mluví, a z velké části to umí i předat. (celá recenze)
- Pavel Králíček
Program školení byl fakt nabitý a krom nabušených skript se slidy z prezentace jsem si odnesl i 4 stránky poznámek. (celá recenze)