Začínáte s PPC reklamou ve vyhledávání nebo už ji nějakou chvíli děláte, ale víte, že to není úplně ono? Přijďte se naučit jak reklamu dobře vymyslet, nastavit a vyhodnotit.
Kdy? | žádný termín v dohledné době |
---|---|
Kde? | Křižíkova 185/35, Praha 8 |
Cena? | |
Počet účastníků? | maximálně 18 |
Rozsah? | od 14.00 cca do 18.00 |
Kdo školí? | Petra Větrovská |
Čím si projdete?
- PPC reklama v rámci search engine marketingu – zasazení do souvislostí a zejména vztahu vzájemné interakce placených a organických výsledků vyhledávání. Základní principy reklamy v PPC systémech AdWords a Sklik.
- základní konverzní a nekonverzní metriky, které byste se měli naučit sledovat, nastavení měření konverzí a způsoby měření kampaní pomocí Google Analytics.
- relevance – co a jak vůbec inzerovat a co do reklamy ve vyhledávání zkrátka nepatří.
- pozice, cena, skóre kvality – jak to přesně funguje a proč je kvalita tak důležitá.
- návrh a struktura kampaně – jak kampaně správně rozvrhnout v účtu, jak rozdělit klíčová slova do sestav, na co všechno byste měli brát ohled, aby se vám reklama v budoucnu dobře spravovala a struktura nebránila dobrému výkonu.
- nastavení kampaně – důkladný rozbor všech možností v nastavení kampaně ve vyhledávání.
- výběr klíčových slov a práce s klíčovými slovy – co všechno lidé hledají, jak poznat relevantní klíčová slova, jak pracovat s nástroji pro návrh klíčových slov, využití všech typů shod klíčových slov.
- příprava reklamních textů – problematická publikační pravidla systémů, best-practice pro psaní textů, viditelnou URL a cílovou stránku.
- ceny a rozpočty – jak zvolit správnou cenu, co dělat, když systém žádá stále víc.
- vytváření reportů – jaká data sledovat a reportovat, jak objevit možný problém ve výkonu kampaně.
- prvotní optimalizace – co sledovat ihned s prvními výsledky po spuštění kampaní, jak odhalit problém a jak ho řešit, kdy už je vůbec čas vyvodit z výsledků nějaký závěr.
- AdWords Editor – jak vám může pomoci AdWords editor při vytváření větších kampaní a jak importovat kampaně do Skliku. Pracovat budeme s nejnovější verzí AdWords Editoru (v10.0.1).
- řešení častých problémů – co dělat když se reklama nezobrazuje, když je míra prokliku nízká, apod.
Pro AdWords se budeme zabývat již pouze Rozšířenými kampaněmi, na které budou cca v červnu všechny účty převedeny. Všechna nastavení budeme procházet přímo v účtu AdWords, případně si ukážeme odlišnosti v Skliku. Budeme se věnovat čistě vyhledávání, reklama v obsahové síti součástí školení není.
Máte pocit, že už to všechno umíte? Určitě? Perfektně zvládnout základy je pro další optimalizaci hodně důležité! Pro pokročilou optimalizaci, remarketing a další možnosti AdWords a Skliku se registrujte na pokročilé Školení PPC tuningu.
Co byste už měli znát
Nebudeme probírat založení účtu AdWords a Skliku, ten už byste tedy měli mít a alespoň v základu tušit, co vše v něm najdete. Počítám s účastníky, kteří už mají s PPC praktické zkušenosti, ale cílem školení je vše dobře shrnout do souvislostí a komplexně probrat kvalitní vytvoření kampaně. Školení tedy bude dobře pochopitelné i pro úplné začátečníky.
Co je v ceně?
Dostanete vytištěné materiály, malé občerstvení bude k dispozici i v průběhu celého odpoledne. V učebně je k dispozici Wi-Fi. (Pokud chcete rovnou zkoušet na vlastních kampaních, přineste si notebook, v učebně nejsou počítače.)
Registrace na školení
V následujícím formuláři se na školení závazně přihlásíte. Pokud chcete přihlásit více účastníků zároveň, využijte pole Poznámka a uveďte počet, jména a emailové adresy dalších kolegů.
"*" indicates required fields
Reference - Napsali o mně
Pro mě bylo školení dobrou inspirací, potvrzení či vyvrácením několika domněnek, a o to mi přesně šlo. (celá recenze)
- Lukáš Krejča
Stojí zato zúčastnit se? Rozhodně ano. Samozřejmě to dost závisí na vaší konkrétní situaci, ale školení je kvalitní, Větrovka ví, o čem mluví, a z velké části to umí i předat. (celá recenze)
- Pavel Králíček
Program školení byl fakt nabitý a krom nabušených skript se slidy z prezentace jsem si odnesl i 4 stránky poznámek. (celá recenze)