Máte dobře nastavené kampaně, snažíte se je průběžně vyhodnocovat a optimalizovat, ale cítíte, že byste do dat měli vidět mnohem víc? Pak přijďte na školení vyhodnocování!
Termín: | úterý 10. června, začátek v 13.00 |
---|---|
Místo: | Praha 5, Holečkova 777/39 |
Cena: | () |
Počet účastníků: | maximálně 12 |
Délka školení: | od 13.00 cca do 17.00 |
Lektor: | Petra Větrovská |
O čem to bude – program školení
Zaměříme se na možnosti získání a vyhodnocení dat z Google AdWords, Skliku a Google Analytics. Přestože se dotkneme i využití nekonverzních metrik pro potřeby odhadu relevance reklamy, školení je zaměřené na vyhodnocování a optimalizaci e-commerce projektů, tedy kampaní s jasně měřitelnou online konverzí. Co se dozvíte?
- Metriky, které je třeba sledovat a co nám říkají.
- Nejčastější omyly, kterým je třeba se při vyhodnocování vyhnout.
- Nekonverzní metriky ukazující na možnou nerelevanci cílení.
- Alternativní možnosti získání segmentů dat, které známe z AdWords prostřednictvním Analytics pro Sklik nebo jiné kampaně.
- Zařazení atribučních modelů do vyhodnocování – jak mohou data vypadat jinak, pokud se na ně nebudeme dívat čistě optikou last-click konverzí? Odhalení sestav, kterým kvůli last-click atribuci křivdíte.
- Jak najít další klíčová slova, kterým je třeba věnovat pozornost pomocí reportu vyhledávacích dotazů, site search nebo z výkonu produktů.
- Detailnější vyhodnocení remarketingu – jak opatrně je třeba přistupovat k vyhodnocení remarketingových kampaní, jak odhadnout, které konverze patří zákazníkům, kteří by zkonvertovali i bez remarketingu a o které konverze při vyhodnocení ochuzujeme ostatní kampaně, případně úplně jiné zdroje.
- Jak rychle získat správná data – jaké si nastavit custom reporty, dashboardy, filtry a alerty, abyste co nejrychleji získali potřebný přehled a možné problémy i nečekaně rostoucí výkon odhalili co nejdříve a stihli toho patřičně využít.
Na školení dostanete konkrétní návody na to, co a jak vyhodnotit, ale také řadu „otevřených návrhů“ na další možnosti, o kterých byste měli přemýšlet.
Co byste už měli znát – kvalifikační předpoklady
Školení je určeno pokročilejším správcům PPC rekamy, kteří se chtějí více zaměřit na správné vyhodnocování výkonu reklamy a testování, správnou interpretaci dat a získání podkladů pro rozhodnutí o dalších optimalizačních krocích.
Předpokládá se, že máte správně nastavené měření konverzí v PPC systémech, nastavené cíle a e-commerce měření v Google Analytics, tagujete kampaně a máte propojené AdWords a Analytics. Nastavení se na školení věnovat vůbec nebudeme. Jinými slovy vycházíme z toho, že máte všechna data k dispozici a jste připravení věnovat se skutečně jejich vyhodnocení a využití.
Pokud uvažujete zároveň i o Školení PPC tuningu, vyhodnocování jde více do detailu a proto je určitě lepším pořadím 1) PPC tuning, 2) vyhodnocování.
Co je v ceně školení
Dostanete miniprezentaci v elektronické podobě a k tomu i nasdílené připravené vybrané custom reporty pro použití v Analytics. Většinu postupů so ukážeme online v reálných účtech na reálných datech. Občerstvení bude k dispozici i v průběhu celého dne. V učebně je k dispozici Wi-Fi. Bude lepší, i když ne nutné, když si některé postupy hned na místě vyzkoušíte, pro ten případ si přineste notebook.
Registrace na školení
V následujícím formuláři se na školení závazně přihlásíte. Pokud chcete přihlásit více účastníků zároveň, využijte pole Poznámka a uveďte počet, jména a emailové adresy dalších kolegů.
"*" indicates required fields
Reference - Napsali o mně
Program školení byl fakt nabitý a krom nabušených skript se slidy z prezentace jsem si odnesl i 4 stránky poznámek. (celá recenze)
- Lukáš Pítra
Stojí zato zúčastnit se? Rozhodně ano. Samozřejmě to dost závisí na vaší konkrétní situaci, ale školení je kvalitní, Větrovka ví, o čem mluví, a z velké části to umí i předat. (celá recenze)
- Pavel Králíček
Pro mě bylo školení dobrou inspirací, potvrzení či vyvrácením několika domněnek, a o to mi přesně šlo. (celá recenze)