Ve středu dění: Google+ rozšíření pro AdWords (7)

Pravidelný středeční občasník si možná ještě pamatujete. Zlí jazykové říkají „Jo, každou středu. Jednou v září a jednou v dubnu.“ Ve skutečnosti to bylo naposled v prosinci a teď je leden. No nic, nebuďme přísní a radujme se z toho, co je.

Social media extension

U AdWords reklam přibylo nové rozšíření pro Google+. Díky tomu můžete propojit svou stránku na Google+ s reklamou ve vyhledávání. Propojením získá reklama informaci o počtu lidí, plusíkujících vaší stránku a u reklamy se nebude zobrazovat jen informace o lidech ve vašich kruzích Kašpar, Melichar a Baltazar tomu dávají +1 ale i celkový počet, tedy Kašpar, Melichar, Baltazar a dalších 24687 tomu dávají +1. Snáz tak můžete zapůsobit na ty, kteří nemají v kruzích nikoho, kdo vás zná (i na ty, kdo vůbec nemají Google+). Zobrazuje se na top pozicích, stránku Google+ je třeba nejdřív nechat ověřit. Statistiky výkonu reklam se základním (agregované číslo) nebo osobním (lidi z vašich kruhů) rozšířením je k dispozici přes segmenty.

Google+ rozšíření bez propojení se stránkou

Newsletter Sign Up extension

Další zajímavé rozšíření je možnost přihlásit se do newsletteru přímo z reklamy. Zatím ale nejásejte, u nás není dostupné, jen v USA a Kanadě.

Soutěž pro studenty – Google Online Marketing Challenge 2012

Je tu další ročník oblíbené soutěže v nastavení a optimalizaci reálných kampaní AdWords, které se už roky účastní studenti VŠE, později i např. ČZU a VŠB. Více informací na Google blogu, přihlásit se můžete do konce ledna.

Inzerujete v AdMobu?

Mobilní síť AdMob má novou nápovědu.