I pro tento týden by se našla novinka, i když k našemu trhu se zatím jen blíží. V Anglii a Německu Google spustil rozšíření reklam – tzv. Seller rating, dosud známé z Google.com anglicky mluvícím uživatelům. Jde o hodnocení prodejců uživateli. Klasické hvězdičkové. Takové rozšíření bude určitě velmi zajímavé jak v pozitivním, tak v negativním slova smyslu. Žluté hvězdičky jsou poměrně výrazné.
Obchod musí být hodnocený v Google Product Search minimálně čtyřmi hvězdičkami v průměru z alespoň z 30 hodnocení. Hvězdičky se pak automaticky zobrazí.
Rozumím tomu dobře, že u obchodů hodnocených hůře než čtyřmi hvězdičkami se nebudou zobrazovat vůbec? Díky
Jen doufám, že na svým připravovaným shopu budu mít minimálně 4*
[2] http://latrine.dgx.cz/mimodekove
I want gathering utile information , this post has got me even more info! .