Ve středu dění: Seller Rating (5)

I pro tento týden by se našla novinka, i když k našemu trhu se zatím jen blíží. V Anglii a Německu Google spustil rozšíření reklam – tzv. Seller rating, dosud známé z Google.com anglicky mluvícím uživatelům. Jde o hodnocení prodejců uživateli. Klasické hvězdičkové. Takové rozšíření bude určitě velmi zajímavé jak v pozitivním, tak v negativním slova smyslu. Žluté hvězdičky jsou poměrně výrazné.

Obchod musí být hodnocený v Google Product Search minimálně čtyřmi hvězdičkami v průměru z alespoň z 30 hodnocení. Hvězdičky se pak automaticky zobrazí.

Seller rating - top pozice

Seller rating

4 komentáře u „Ve středu dění: Seller Rating (5)“

  1. Rozumím tomu dobře, že u obchodů hodnocených hůře než čtyřmi hvězdičkami se nebudou zobrazovat vůbec? Díky

Komentáře nejsou povoleny.