Jak asi víte, už hromadu let se věnuju PPC reklamě. Počítání konverzí a hrátky s klíčovými slovy mi přirostly k srdci a pořád mě to nepustilo. Na tomhle oboru mi záleží a vím, že chuť se PPC naučit má i spoustu dalších lidí. Vždyť můj prehistorický kratičký seriál PPC prakticky je i po 86 měsících stále nejčtenější stránkou blogu.
Už dlouho v hlavě nosím myšlenku o knížce, která by shrnula základní rady a postupy při tvorbě PPC reklamy. Jenže s tištěnou knížkou je potíž. Sotva ji začnete psát, stává se její obsah historií.
A proto vznikl Zaklik.cz — Klikařův průvodce PPC reklamou, který můžu podle potřeby aktualizovat a upravovat. Chci, aby se PPC reklama dělala poctivě.
- Aby existoval ověřený zdroj, kde se i méně zkušení dočtou, jak na to.
- Aby se celý proces tvorby kampaně naučili správně.
- Aby v našem rybníčku přibylo těch, kteří u klikání také přemýšlí.
Doufám, že se nám to společnými silami povede. Samozřejmě budu ráda za váš názor a nápady na zlepšení.
Kliku zdar a mějte Zaklik rádi!
P.S.:
Napsala jsem jen texty o PPCčkách, poděkování za ostatní práci patří:
- Webmistrům Zbyškovi Nádeníkovi a Honzovi Bienovi za web,
- Martinovi Matějkovi za zpřístupnění dat z účtu SmallCars.cz pro příklady,
- Maru Kortanové za copy nePPCčkových textů,
- Kateřině Palátové za korekturu většiny textů,
- Markétě, Pavle, Kájovi a Adamovi za čtení a konzultace.
Chcela by som sa opýtať či nie je v pláne aj papierová/knižná verzia ? Pretože takéto dobré knižky s množstvom užitočných informácií si rada nosim so sebou a čítam všade vo vlaku v autobuse atd. A myslím si že by sa našlo viac ľudi, ktorý by si knižku radi kúpili.
Super nápad!