Školení remarketingu

Cílení na "již známé" užvatele webu funguje obvykle lépe než ostatní cílení. Funguje vám ale o dost lépe? Využíváte ho naplno? Máte komplexní remarketingovou strategii a pracujete se všemi typy návštěvníků, které má smysl přesvědčovat. Neutrácíte zbytečně peníze za lidi, kteří zájem nemají? Dokážete během doby, kdy na uživatele cílíte, předat maximum informací a utlouct je argumenty místo abyste je nudili pořád tím samým? Máte chuť si s remarketingem vyhrát a udělat z něj příběh, kde do sebe všechno bude zapadat? Přijďte na školení remarketingu! Dostanete hromadu inspirace, ukázky dobrých i špatných řešení, praktické tipy a příděl chuti vymýšlet nová remarketingová kouzla pro své kampaně. Pracovat budeme s remarketingem v Google AdWords a Skliku.

Termín: říjen 2017
Cena: 3 630 Kč (3 000 Kč bez DPH)
Počet účastníků: maximálně 15
Délka školení: od 14.00 cca do 17.00
Lektor: Petra Větrovská
Kde: Praha, Žižkov

O čem to bude — program školení

remarketingové listy a segmentace — kdy zvolit jakou délku, jaká volit publika, koho má smysl přesvědčovat, jak oslovovit uživatele po delší době, jak využít remarketing v hlavní sezóně nebo při speciální akci, importér retargetingových seznamů v Skliku, práce s remarketingovými listy v AdWords Editoru
remarketing s Google Analytics — jaké jsou další možnosti publik, smart listy, jak využít informace o chování uživatelů
relevantní remarketing — jak zacílit ty správné lidi, koho vyloučit, jak být relevantní v čase, jak využít negativní remarketing ke zpřesnění zacílení ostatních kampaní
remarketingové texty a banery — co říct, jak odlišit remarketing od ostatních kreativ, jak dávkovat informace postupně
RLSA (remarketing ve vyhledávání na Googlu) — jak snížit šanci konkurence, že vám ukradne zákazníka z vyhledávání, jak odlišit reklamu pro stávající návštěvníky a nové uživatele, jak využít další klíčová slova v kombinaci s remarketingem, jak využít remarketing u Shopping Ads
další zdroje pro cílení — jak pracovat s publiky podobných uživatelů, jak využít emailovou databázi, co lze využít, pokud máte video na YouTube, jak vytvářet vlastní personalizovaná publika
dynamický remarketing — jak pracovat s dynamickým remarketingem
vyhodnocování remarketingu — jak přistupovat k remarketingovým číslům, jak ověřit kanibalizaci ostatních zdrojů

Co byste už měli znát — kvalifikační předpoklady

Na školení se vůbec nebudeme věnovat nasazení remarketingového kódu a vytvoření základní remarketingové kampaně. To už byste měli znát. Měli byste už mít za sebou nějakou běžící remarketingovou kampaň. Během školení se dostaneme k pokročilým technikám, takže na remarketingové začátečníky by toho mohlo být opravdu hodně, jinak ale není důvod, abyste to nezvládli. Také budu předpokládat, že jste již zběhlí v klasických PPC kampaních a možnostech jejich optimalizace, budeme se zabývat jen tím, co je specifické právě pro remarketing.

Co je v ceně školení

Drobné občerstvení bude k dispozici. V učebně je k dispozici Wi-Fi. Materiály dostanete v elektronické podobě.

Registrace na školení

V následujícím formuláři se na školení závazně přihlásíte. Pokud chcete přihlásit více účastníků zároveň, využijte pole Poznámka a uveďte počet, jména a emailové adresy dalších kolegů.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Google+