Spolupráce

Už 11 let spravuji a optimalizuji kampaně v AdWords a Skliku tak, aby přinášely maximální zisk. Specializuji se na velké eshopy nebo e-commerce projekty zaměřené na výkon, kampaně, které mají spoustu dat, která se dají pro optimalizaci využít. Se svými klienty spolupracuji dlouhodobě — jedině tak lze budovat úspěšné kampaně. Klientům se věnuji na maximum, součástí mé práce je dobře poznat jejich obor podnikání i konkurenci a mít na ně vždy dost prostoru v sezóně, kdy kampaně potřebují nejvíce péče. Kampaně od začátku postavím a buduji jejich výkon.

Moji klienti a proč mě spolupráce s nimi baví

Je pro mě extrémně důležité dělat práci, která mě baví a motivuje, proto pracuji s klienty, se kterými si dobře rozumím. Vybírám si projekty, jejichž obor je mi nějakým způsobem blízký nebo kampaně, které jsou pro mě zajímavou profesní výzvou. Proto si držím malý počet větších klientů dlouhodobě. To jsou oni:
  • Knihy Dobrovský (od srpna 2013) — rozsáhlé kampaně, v nabídce je přes 49 tisíc knih skladem, takže si krásně mohu vyhrát s Shopping Ads. Baví mě vymýšlet, jak nejlépe zpropagovat jednotlivé bestsellery. Výzvou je retence zákazníků, kteří již nakoupili, ale potřebujeme, aby se stali stálými zákazníky a už je nenapadlo chodit pro knížky někam jinam. Kampaně dělám od spuštění eshopu a stále rostou!
  • Auto Průhonice (od září 2013) — menší kampaně a můj jediný klient, u kterého nelze jasně změřit konverzi (objednávku testovací jízdy úplně nepočítám). I přesto je to ale zajímavá výzva přivádět na web v relativně dražším segmentu co nejrelevantnější návštěvníky (měřeno mikrokonverzemi) za co nejnižší cenu.
  • Čedok (od února 2014) — cestování je můj největší koníček, takže když mě oslovila cestovka, byla jsem nadšená (to i přesto, že sama s cestovkou nejezdím). U Čedoku je zajímavá práce se sezónností, prioritními destinacemi a obsazeností hotelů. Zajímavé je tu propojení tradičního kamenného prodejce s onlinem.
  • AP Servis — Spotřebiče Whirlpool (od září 2014) — kampaně v konkurenčním segmentu velké bílé. Největším oříškem je ale propagace malých kuchyňských spotřebičů Kitchen Aid, které patří ve své kategorii k těm drahým a je potřeba oslovit a dlouhodobě přesvědčovat ke koupi tu správnou cílovku, protože robot za 20 tisíc nebo varnou konvici za 5 tisíc si jen tak každý koupit nechce.
  • LidskáSíla.cz (od prosince 2015) — cílová skupina lidí poptávajících úklid domácnosti je omezená. Největší výzvou je najít a oslovit nové lidi, kteří by mohli mít o úklid zájem, odbourat bariéry, přesvědčit je k vyzkoušení služby a podpořit jejich opakované objednání úklidu.

Další možnosti

Z časových důvodů nenabízím jednorázové individální konzultace a jednorázová nastavení nebo úpravy.

Chcete se mnou spolupracovat?

Napište mi na petra.vetrovska@gmail.com nebo vyplňte následující formulář, popište jasně co řešíte za situaci, jaký je váš cíl a co očekáváte ode mě. Odpovím a probereme detaily.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Google+