Etarget trochu redesignoval
A připravil pár novinek v systému: jednoduché přehledy s grafy, rozdělení partnerských webů do oborových kategoríí s možností cílit na vybranou kategorii a úpravu zadávání reklamních textů a klíčových slov.
Mimochodem Martin Kováč z Etargetu (manažer mezinárodních projektů) se v září stal novým předsedou Evropské komise SEMPO (Search Engine Marketing Professionals Organisation).
Nějaké další články
- Na blogu Dobrého webu vyšel článek k přípravě PPC kampaní na vánoce. Už je čas, vánoční sezóna už začala. K vánocům se v brzku snad taky ještě dostanu, minimálně cca příští týden vyjde jeden můj hostující článek na vánoční tematiku.
- Na Strategii mi vyšel článek o překážkách propojení online a offline kampaně. Je to spíš o korporacích a tak.
- O Google Instant jsem se minule zmínila asi ve třech větách. Více se rozepsal Actum blog o vlivu na PPC
a na NaH1 Vašek Štrupl o vlivu na SEO a PPC.
A konečně slíbená bulvární reklama.
Ano, i pro tenhle typ webů je vhodné nakupovat dobře cílenou návštěvnost ve vyhledávání.