PPC prakticky: Nasazení Egypťan.cz na Sklik

Celý seriál PPC prakticky má být věnován hlavně praktické ukázce běžící kampaně. Oproti původnímu plánu se k tomu dostávám sice asi s tříměsíčním zpožděním, ale co už.

Menší část kampaně (klíčová slova související s destinacemi v Egyptě) již běží od začátku tohoto seriálu (od 1. října 2007). Zbytek běží ode dneška. To co již 3 měsíce běží, běží doteď prakticky bez dozoru, bez úprav a zásahů, takže to nevypadá nic moc. To by se vám samozřejmě stávat nemělo, ale počítám, že stává, takže od běžné praxe se tím zase tolik neodkloníme.

Nyní tedy v Skliku běží 1639 slov a 64 inzerátů. Odhadem vedou inzeráty asi na 50 různých stránek webu (z celkových asi 80). Strukturu kampaní si můžete prohlédnout na screenshotech níže:

Sklik - destinace

Sklik - památky

Sklik - informace

Časová náročnost

Nasazení kampaně na Sklik: 180 minut

7 komentářů u „PPC prakticky: Nasazení Egypťan.cz na Sklik“

  1. [1] Martine taky moc nechápu odkud těch 10k. Je ta otázka mířená na Egypťana nebo obecně? Protože Egypťan 10k měsíčně určitě neproinzeruje. Útrata je zatím cca do 30Kč denně.

  2. Jsem moc rád, že seriál pokračuje. Už méně jsem rád, že se tady komentáře píší tak mrňavými písmenky, že je po sobě nepřečtu. Omluvte proto případné překlepy.

    Na kampaň jsem se díval a docela mne překvapil neformální styl inzerátů. Myslíš, Petro, že je dobře hledajícím takto ležérně tykat? Mne osobně by to od kliknutí spolehlivě odradilo. Ne snad, že by mi tykání vadilo, ale čekal bych za tím nějakou infantilní ptákovinu nějakého infantilního telefonního operátora (nebo u nás v reklamně tyká ještě někdo jiný?).

    Navíc styl inzerátů vůbec nekoresponduje se stylem textů na Egypťanovi, takže komu se to rozjuchané tykání líbí, bude webem naopak zklamán.

    Určitě by byl zajímavý pokus přidat do pár sestav druhý inzerát ve formálnějším tónu a po čase porovnat rozdíly v CTR.

  3. [4] Marku na té kampani mě baví, že nic není blbě, protože všechno je jen praktická ukázka (nebo to na to aspoň můžu svést).

    Trochu se snažím mít přívětivější inzerát než ty zlé firmy, co chtějí z lidí vytahat jen peníze za dovolenou a slibují hory, doly, moře. Ten text je blbej, vím. Záměr to sice není, ale záměrně se snažím moc nesnažit, aby seriál mohl pokračovat. Nastřelit na první pokus kampaň perfektně by celý seriál zlikvidovalo. V tomhle trochu pořád nemám jasno, jak to vlatně pojímat, nechci dělat záměrně chyby, ale taky nechci, aby to bylo perfektní. Učím se k tomu postavit :-)

    Další inzerát v tomhle duchu určitě přidám. Snad z toho něco zajímavého vypadne.

    Ještě k té souvislosti textu inzerátu a textu webu. Já ti nevím, já mám občas pocit, že lidi nečtou ani inzeráty, ani weby. Ale fakt, že inzerát oslovuje někoho jiného než web a přecijen pokud chci, abych něco měla i z těch affil odkazů, chce to přitáhnout lidi, co už aspoň vydělávají.

  4. Ahoj Větrovko. Zajímavé články. Plánuješ nasazení PPC i na Tvoje nové weby (Řekyně.cz atd…?) a informování tady?

  5. [6] Tak PPC pro další weby plánuju taky, jestli o tom budu i psát nevím, dost se potýkám s psaním samotného Egypťana :-) Navíc na dalším travelu už toho moc zajímavého není, možná spíš kdyby mi přišel pod ruku jiný obor.

Komentáře nejsou povoleny.