Děláte PPC reklamu a nevíte přesně, jak na to nebo se snažíte naučit pracovat s kampaněmi lépe? Pak je právě pro vás určen tento seriál.
Seriál PPC prakticky vás provede krok za krokem vytvářením reklamy, od jejího nastavení přes optimalizaci až po vyhodnocování. Seznámíte se nejen s teoretickými zásadami, ale i s praktickými postupy. Pro praktické příklady seriál vychází z reálně běžící kampaně na informační web Egypťan.cz, pro který je čtenářům zpřístupněna kampaň v systému Sklik.
Naopak seriál se kromě některých složitějších nastavení vůbec nevěnuje ovládání PPC systémů a jiných nástrojů. Většinou nevysvětluju co to je, ale jak s tím pracovat.
V jednotlivých dílech seriálu se dozvíte
- Úvodní díl
- V úvodním dílu se dozvíte jak bude seriál probíhat, čemu se budeme věnovat a jaké jsou cíle kampaně.
- Zamyšlení a sbírání informací
- Pro které weby se PPC reklama nehodí, jaká je ve vašem oboru konkurence, jaké jsou trendy v hledanosti vašich klíčových slov a jaké PPC systémy využít.
- Založení účtu v SKliku
- Proč zakládat více účtů pokud máte více webů, měření konverzí a přístupů z reklamy pomocí Google Analytics.
- Ceny a rozpočty
- Kolik bude stát klíčové slovo, jak stanovit cenu, kterou nabídnete za kliknutí a jak si určit rozpočet.
- Struktura – kampaně a sestavy
- Jak v účtu vytvořit optimální strukturu, jak vytvářet kampaně a sestavy, dynamické inzeráty pomocí {keyword}.
- Klíčová slova
- Jak slova vybírat, jaké nástroje použít, relevance slov, kombinování, vyloučení nežádoucích slov, překlepové varianty, shody klíčových slov.
- Inzeráty
- Co psát do textu inzerátu a co tam naopak nepsat, cílová adresa, viditelná adresa, testování různých inzerátů.
- Nastavení kampaně
- Nástroje na generování klíčových slov, rychlé, systematické nasazování kampaní.
- Nasazení kampaně Egypťan.cz na Sklik
- Screenshoty struktury nasazené kampaně.
- První výsledky kampaně
- Kdy výsledky hodnotit, jaké parametry sledovat, konkrétní výsledky již běžící části kampaně.